کد خبر: ۱۹۲۲۴
|
۲۳ تير ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

کوچک ترین دوربین جیبی پرنده برای تهیه عکس و فیلم

یک شرکت تجاری از تولید دوربینی پرنده خبر داده که در جیب جا می‌شود و عکس‌ها و ویدئوهای باکیفیتی در حین پرواز تهیه می‌کند.

واحد پول یورو دیجیتالی می‌شود

به گزارش« نبض فناوری» به نقل از نیواطلس، این دوربین که توسط شرکت ایرپکس تولید شده سبک ترین و کوچک‌ترین دوربین پرنده جهان است و می‌تواند با قرارگرفتن در زوایای مختلف عکس‌های مدنظر خود را تهیه کند.

دوربین مذکور حداکثر می‌تواند ۱۸ متر از سوژه خود فاصله بگیرد و کنترل آن با استفاده از یک اپلیکیشن تلفن همراه ممکن است. دوربین یادشده دارای چهار موتور و پره است و از جمله دیگر امکانات آن می‌توان به تثبیت گر تصویر، سیستم فرود خودکار و غیره اشاره کرد.

دوربین ایرپیکس با گوشی‌های اندرویدی و آیفون سازگاری داشته و دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با میدان دید ۷۰ درجه است و دقت عکس‌های آن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. ابعاد این دوربین ۱۰ سانتیمتر در ۸.۵ سانتیمتر بوده و امکان اتصال آن به برنامه‌های مختلف ویرایش تصاویر در گوشی نیز وجود دارد. از این طریق به سرعت می‌توان تصاویر را ویرایش کرده و در فضای مجازی به اشتراک گذاشت. قیمت این دوربین پرنده ۱۵۹ دلار بوده و شارژ آن از طریق پورت یو اس بی انجام می‌شود.

منبع: مهر

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 اردیبهشت 1403 صعود رمزارزهای پیشروی جهان
به دلیل عدم پیروی از مقررات؛ ترکیه گوگل را جریمه کرد
همراه با ارائه چندین ویژگی دسترسی جدید اپل «ردیابی چشم» را به آیفون‌ها و آی‌پدها می‌آورد
وبگردی