کد خبر: ۴۰۸۴۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۰۰

رندرهای رسمی گوشی اکسپریا 1 مارک 6 سونی منتشر شد

این تصاویر نشان‌دهنده شباهت بسیار زیاد پرچمدار آینده سونی با مدل نسل قبلی آن یعنی اکسپریا 1 مارک 5 هستند.

به گزارش «نبض فناوری»ساعاتی قبل، اطلاعات جامعی درباره مشخصات فنی گوشی اکسپریا 1 مارک 6 سونی در فضای مجازی منتشر شد. اکنون مجموعه‌ای از رندرهای رسمی مربوط به این دستگاه پرچمدار منتشر شده و جزئیات طراحی آن به معرض نمایش گذاشته شده است.

طراحی این گوشی به مدل نسل قبلی خود در سال گذشته یعنی اکسپریا 1 مارک 5 شباهت بسیار زیادی دارد؛ موضوعی که البته چندان تعجب‌آور به‌نظر نمی‌رسد.

با این‌حال نسبت ابعاد نمایشگر گوشی جدید دستخوش تغییر شده و ظاهرا این‌بار از نمایشگری با طراحی عریض‌تر و ارتفاع کمتر استفاده شده است.

همان‌طور که در تصاویر زیر ملاحظه می‌کنید؛ اکسپریا 1 مارک 6 دارای حواشی بزرگ‌تری در قسمت‌های بالایی و پایینی نمایشگر خود است. این موضوع بدان معناست که برای استقرار دوربین سلفی نیازی به استفاده از طراحی حفره‌دار در بالای نمایشگر نیست.

انتظار می‌رود که این دستگاه پرچمدار با دو مدل رنگی نمایش داده شده در تصاویر، قابل دسترس باشد؛ اگرچه نام تجاری مربوط به این گزینه‌های رنگی هنوز مشخص نشده است.

این گوشی هوشمند دارای نمایشگری تخت بوده و روی لبه سمت چپ بدنه آن نیز هیچ دکمه‌ای به چشم نمی‌خورد؛ اما لبه سمت راست از دکمه پاور یکپارچه با اسکنر اثرانگشت، کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا و کلید شاتر دوربین میزبانی می‌کند.

سونی برای گوشی پرچمدار آینده خود یک کیس پایه‌دار رسمی را نیز عرضه خواهد کرد. بر اساس اطلاعات پیش‌تر فاش شده انتظار می‌رود که اکسپریا 1 مارک 6 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام، 12 یا 16 گیگابایت رم و سیستم دوربین پشتی سه‌گانه شامل لنز فوق‌عریض 16 میلی‌متری، ماژول اصلی 24 میلی‌متری و دوربین زوم تله‌فوتو پریسکوپی با فاصله کانونی 85 تا 170 میلی‌متری روانه بازار شود.

این گوشی هوشمند مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی بوده و نمایشگر مورد استفاده در آن از نرخ نوسازی 120 هرتزی، نرخ نمونه‌برداری لمسی 240 هرتزی و نسبت ابعاد جدید 19.5:9 پشتیبانی خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 اردیبهشت 1403 صعود رمزارزهای پیشروی جهان
به دلیل عدم پیروی از مقررات؛ ترکیه گوگل را جریمه کرد
همراه با ارائه چندین ویژگی دسترسی جدید اپل «ردیابی چشم» را به آیفون‌ها و آی‌پدها می‌آورد
وبگردی