کد خبر: ۴۰۸۷۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۵

نانوحباب به صنعت کارواش هم کمک می‌کند؟

به تازگی در نمایشگاه The Car Wash Show آمریکا، یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه نانوحباب از محصولی رونمایی کرده که در آن از نانوحباب برای بهبود کارایی کارواش‌ها استفاده می شود. به ادعای این شرکت، نانوحباب به کاهش استفاده از مواد شیمیایی و کنترل کیفیت آب در کارواش‌ها کمک شایانی می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت مولیر (Moleaer) که در حوزه فناوری نانوحباب تخصص دارد از فناوری جدیدی رونمایی کرده که در آن نانوحباب برای شستشوی خودروها استفاده می‌شود. در واقع این شرکت به سراغ بهره‌برداری از فناوری‌نانوحباب در حوزه کارواش رفته است. به گفته مسئولان این شرکت با توجه به سابقه طولانی مولیر در حوزه تصفیه آب با نانوحباب، این شرکت قصد دارد از مزایای اقتصادی و تجدیدپذیری نانوحباب در حوزه کارواش استفاده کند.

به اعتقاد مسئولان مولیر، ارائه چنین فناوری می‌تواند بخش کارواش را متحول کند. در این فناوری به دلیل استفاده از نانوحباب نیاز به مواد شیمیایی کاهش یافته و شانس استفاده مجدد از آب افزایش می‌یابد. همچنین کنترل بو و بهبود فرآیند خشک کردن از دیگر مزایای استفاده از فناوری‌نانوحباب در سامانه‌ کارواش است.

جاش باخنر، از مدیران بخش راهبردی شرکت مولیر می‌گوید: « فناوری مولیر در حوزه‌های مختلف صنعت آب برای پاسخ‌دهی به چالش‌های کلیدی استفاده می‌شود، همان چالش‌هایی که صنعت کارواش نیز با آنها روبرو است. فناوری نانوحباب می‌تواند به کاهش بو در تصفیه‌خانه‌های فاضلاب، بهبود شفافیت وکاهش مصرف مواد شیمیایی کمک کند و از این طریق به بیش از ۶۰ هزار کارواش در سراسر امریکا و ۱۱۰ هزار کارواش در تمام جهان خدمات ارائه دهد.»

این شرکت اعلام کرده که آماده همکاری و تعامل با فعالان حوزه کارواش است تا از این محصول در کارواش‌ها استفاده شود.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 30 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین بعد از ۳ هفته رکوردی دیگر ثبت کرد
با کنترل از راه دور؛ سگ رباتیک نیروی نظامی چین شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 اردیبهشت 1403 صعود رمزارزهای پیشروی جهان
به دلیل عدم پیروی از مقررات؛ ترکیه گوگل را جریمه کرد
وبگردی