کد خبر: ۱۱۷۴۴
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۱

معرفی بهترین گوشی‌های بازار ایران با شارژدهی بالای باتری

به معرفی بهترین باتری گوشی سامسونگ، برترین ظرفیت باتری گوشی شیائومی و بهترین گوشی با باتری قوی پرداخته‌ایم.

به گزارش «نبض‌فناوری»؛ همه افرادی که به دنبال خرید یک تلفن هوشمند جدید هستند، به چند مشخصه مهم مانند قدرت پردازش، کیفیت دوربین، مقدار حافظه و ظرفیت باتری توجه ویژه‌ای دارند. در بین این مشخصه‌ها، عمر و شارژدهی باتری از مواردی است که تجربه کار با یک گوشی را به شکل عمده‌ای تحت تاثیر قرار می‌دهد. تلفن‌های هوشمند جدید با استفاده از نمایشگر‌های بزرگ و با کیفیت، پردازنده‌های قوی و اتصال متعدد به اینترنت، به باتری با ظرفیت بالایی نیاز دارند، در غیر این صورت به شکل مکرر شارژ تمام کرده و باید آن‌ها را به برق متصل کرد.

داشتن یک گوشی با باتری قوی واقعا یک مزیت بزرگ است. فکر کنید با دوستان خود به مسافرت رفته‌اید، می‌خواهید با گوشی موسیقی گوش دهید، بازی کنید، به شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها سر بزنید و عکس بگیرید. زمانی که شارژدهی گوشی‌تان بالا نباشد، به زودی شارژ خالی کرده و باید گوشی را به یک پاوربانک متصل کنید. اما زمانی که شارژدهی باتری تلفن هوشمند مناسب باشد، می‌توانید تا چند روز از گوشی استفاده کنید و نگرانی بابت اتمام شارژ آن نداشته باشید.

باتری انواع گوشی سامسونگ به شارژدهی بالا مشهور هستند، البته باتری گوشی شیائومی و هواوی نیز مناسب است و تا حد زیادی نیاز روزانه شما را برطرف می‌سازد. در هر صورت مدت زمان متصل بودن به اینترنت یا برقراری تماس تلفنی، همچنین انجام بازی مخصوصا به صورت آنلاین، تاثیر فراوانی بر روی زمان اتمام شارژ تلفن همراه دارد و همیشه نمی‌توان همه تقصیرها را بر گردن باتری گوشی انداخت.

به هر شکل در هر دوره‌ای برخی مدل‌ها به داشتن بهترین باتری گوشی مشهور می‌شوند، مدل‌هایی که دارای باتری با ظرفیت و البته شارژ دهی بالایی هستند، همچنین مقدار مصرف باتری گوشی نیز به صورت بهینه در آمده تا باتری دیرتر شارژ خالی کند. در این مقاله قصد داریم تا نگاهی به بهترین باتری گوشی سامسونگ، شیائومی و هواوی داشته باشیم و همچنین به طور کلی گوشی‌هایی با باتری قوی را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید:


مشخصات باتری گوشی شیائومی ردمی نوت 9S


شیائومی در ردمی نوت 9S از باتری با ظرفیت 5020 میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده است. این مدل، از گوشی‌های میان‌رده مناسب گیمینگ است و به همین دلیل مصرف باتری آن بهبود پیدا کرده، نمایشگر 6.6 اینچی LCD به علاوه پردازنده اسنپدراگون 720G و دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسل، از جمله مشخصات اصلی این مدل محسوب می‌شوند.

باتری گوشی شیائومی ردمی نوت 9S طول عمر بالایی دارد و توانسته در آزمایش‌ها و بنچمارک‌های معتبر، امتیازات بالایی به دست بیاورد. این گوشی با وجود قیمت ارزان، از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند که از صفر تا 36 درصد را در نیم ساعت شارژ می‌کند. به صورت میانگین اگر شما با این گوشی 2 ساعت تماس تلفنی برقرار کنید، 3 ویدیو تماشا کنید و 4 ساعت هم به جستجو در وب بپردازید، تا 50 ساعت باتری گوشی شارژ خواهد داشت.

اطلاعات جزئی باتری گوشی شیائومی ردمی نوت 9S:



  • ظرفیت باتری: 5020 میلی آمپر ساعت

  • شارژ سریع: 18 وات

  • در هنگام استفاده معمولی: 50 ساعت


 


مشخصات باتری گوشی سامسونگ گلکسی M30s


باتری سامسونگ M30s را می‌توان بهترین باتری گوشی های این برند معرفی کرد. این گوشی به باتری 6 هزار میلی‌آمپری مجهز شده که برای یک گوشی میان‌رده بسیار عالی است. این مدل از نمایشگر سوپرامولد 6.4 اینچی، پردازنده اگزینوس 9611 و دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

سامسونگ برای این مدل از شارژ سریع 15 واتی استفاده کرده که در حدود نیم ساعت، 21 درصد باتری را شارژ می‌کند، اگر شما با این گوشی 2 ساعت تماس تلفنی برقرار کنید، 3 ویدیو تماشا کنید و 4 ساعت هم به جستجو در وب بپردازید، تا 50 ساعت باتری گوشی شارژ خواهد داشت که با مقدار شارژدهی شیائومی ردمی نوت 9S برابر است.

اطلاعات جزئی باتری گوشی سامسونگ M30s:



  • ظرفیت باتری : 6000 میلی آمپر ساعت

  • شارژ سریع: 15 وات

  • در هنگام استفاده معمولی: 50 ساعت


 


مشخصات باتری گوشی سامسونگ گلکسی A21s


گلکسی A21s یکی از بهترین باتری گوشی را در میان مدل‌های سامسونگ دارد. گلکسی A21s از مدل‌های جدید و بسیار به صرفه سامسونگ محسوب می‌شود که در چند ماه اخیر فروش بالایی داشته است. سامسونگ در این مدل از باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی  و شارژ سریع 15 واتی استفاده کرده که سرعت شارژ چندان زیادی ندارد. از مشخصات اصلی این گوشی می‌توان به نمایشگر 6.5 اینچی  PLS TFT، پردازنده اگزینوس 850 و دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی اشاره کرد. باتری این گوشی بر اساس تست‌های انجام شده با وجود 2 ساعت تماس تلفنی، 3 ساعت تماشا ویدیو و 4 ساعت هم به جستجو در وب تا 49 ساعت شارژ نگه دارد.

اطلاعات جزئی باتری گوشی سامسونگ گلکسی A21s:



  • ظرفیت باتری : 5000 میلی آمپر ساعت

  • شارژ سریع: 15 وات

  • در هنگام استفاده معمولی: 49 ساعت


 


مشخصات باتری گوشی هواوی P40 لایت


تمام مدل‌های سری P40 هواوی از نظر باتری و شارژدهی، در جایگاه مناسبی قرار دارند. هواوی P40 لایت ارزان‌ترین مدل سری پرچمدار این برند محسوب می‌شود و با باتری 4200 میلی‌امپر ساعتی، میتواند به آسانی تا دو روز شارژ نگه دارد. باتری این گوشی به شکل ویژه‌ای برای شارژدهی بالا بهینه شده، همچنین شارژ فوق‌سریع 40 واتی بر روی این گوشی موجب شده تا ظرف 30 دقیقه، بیش از 70 درصد گوشی شارژ شود.

هواوی P40 لایت از یک نمایشگر 6.4 اینچی LCD، پردازنده کایرین 810 و دوربین پهارگانه با سنسور 48 مگاپیکسل بهره می‌برد. در آزمایش‌های صورت گرفته این گوشی می‌تواند با وجود 2 ساعت تماس تلفنی، 3 ساعت تماشا ویدیو و 4 ساعت جستجو در وب تا 48 ساعت شارژ نگه دارد.

اطلاعات جزئی باتری گوشی هواوی P40 لایت:



  • ظرفیت باتری: 4200 میلی آمپر ساعت

  • شارژ سریع: 40 وات

  • در هنگام استفاده معمولی: 48 ساعت


 


مشخصات باتری گوشی سامسونگ گلکسی A31


گلکسی A31 یکی دیگر از میان‌رده‌های جذاب و با شارژدهی بالا است. برای این گوشی باتری با ظرفیت 5 هزار میلی‌آمپر ساعت درنظر گرفته شده‌ است. بر اساس تست‌های انجام شده با وجود 2 ساعت تماس تلفنی، 3 ساعت تماشا ویدیو و 4 ساعت جستجو در وب، باتری این گوشی تا 49 ساعت شارژ نگه‌ می‌دارد. این مدل به شارژ سریع 15 واتی مجهز شده که ظرف 30 دقیقه حدود 20 درصد از ظرفیت گوشی را شارژ می‌کند. سامسونگ گلکسی A31 از مشخصاتی مانند نمایشگر سوپرامولد 6.4 اینچی، پردازنده هلیو P65 و دوربین چهارگانه با سنسور 48 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

اطلاعات جزئی باتری گوشی سامسونگ گلکسی A31:



  • ظرفیت باتری: 5000 میلی آمپر ساعت

  • شارژ سریع: 15 وات

  • در هنگام استفاده معمولی: 49 ساعت


 


مشخصات باتری گوشی شیائومی ردمی 9


میان‌رده شیائومی ردمی 9 یک گوشی دیگر با باتری قوی است که می‌تواند تا بیش از یک روز شارژ نگه‌ دارد. شیائومی در این مدل از باتری با ظرفیت 5020 استفاده کرده است. ردمی 9 به نمایشگر ال‌سی‌دی 6.4 اینچی به همراه پردازنده هلیو G80 و دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 13 مگاپیکسل مجهز شده است.

این باتری با شارژر سریع 18 واتی، 40 درصد شارژ را در 30 دقیقه پر می‌کند. باتری این مدل بر اساس تست‌های انجام شده با وجود 2 ساعت تماس تلفنی، 3 ساعت تماشا ویدیو و 4 ساعت هم جستجو در وب تا 47 ساعت شارژ نگه دارد.

اطلاعات جزئی باتری گوشی شیائومی ردمی 9:



  • ظرفیت باتری: 5020 میلی آمپر ساعت

  • شارژ سریع: 18 وات

  • در هنگام استفاده معمولی: 47 ساعت


 


معرفی بهترین باتری گوشی شیائومی پوکو X3 NFC


پوکو X3 NFC یکی از جدید‌ترین و جذاب‌ترین میان‌رده‌های شیائومی است که دو ماه پیش وارد بازار شد. این گوشی دارای یک باتری 5160 میلی‌آمپر ساعت با شارژ سریع 33 واتی است که در نیم ساعت 66 درصد باتری و در 65 دقیقه 100 درصد باتری را شارژ می‌کند.

از برجسته‌ترین مشخصات این مدل می‌توان به نمایشگر 6.6 اینچی LCD، پردازنده اسنپدراگون 732G و دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی اشاره کرد. با این گوشی می‌توانید 2 ساعت تماس تلفنی برقرار کنید، 3 ساعت ویدیو تماشا کنید و 4 ساعت هم به جستجو در وب بپردازید و با این وجود باتری تا 46 ساعت شارژ نگه می‌دارد.

اطلاعات جزئی باتری گوشی شیائومی پوکو X3 NFC:



  • ظرفیت باتری: 5160 میلی آمپر ساعت

  • شارژ سریع: 33 وات

  • در هنگام استفاده معمولی: 46 ساعت

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی