کد خبر: ۱۱۹۰۳
|
۰۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۳

تعاملات فناورانه ایران و ترکیه افزایش می‌یابد






نشست آنلاین تجاری ایران و ترکیه به همت معاونت علمی و فناوری برگزار می‌شود تا تعاملات فناورانه دو کشور همسایه توسعه یابد.









به گزارش «نبض‌فناوری»؛  به نقل از  معاونت علمی و فناوری، طی نشست رودررو بین شرکت‌های ایرانی و مجموعه های متناظر فناور ترکیه ای حوزه های «فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «سلامت و تجهیزات پزشکی»، «زیست فناوری»، «الکترونیک و ماشین آلات» و غیره که در بهمن ماه سال ۹۸ برگزار شد، این بار مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدام به برگزاری نشست تجاری آنلاین ایران و ترکیه کرده است.


این نشست در حوزه های تخصصی «مواد معدنی»، «صنایع پتروشیمی» و «فلزات» ۱۵ بهمن ماه امسال برگزار می شود.


«آشنایی با فرصت‌های صادراتی به کشور ترکیه»، «علاقه مندی شرکت‌های ترک به محصولات ایرانی»، «شناسایی شرکای تجاری» و «معرفی نحوه ورود به بازار کشور ترکیه» از جمله مزایای حضور در این نشست است. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام حضور در این رویداد می توانند تا ۱۵ دی ماه به آدرس اینترنتی www.tesc.ir مراجعه کنند.


با توجه به اشتراکات فرهنگی و مذهبی ایران و ترکیه توسعه سطح همکاری های علمی و فناورانه دو طرف یک ضرورت است. با توجه به پیشرو بودن ایران در بسیاری از حوزه های علمی در خاورمیانه و توانمندی ترکیه در حوزه‌های بازرگانی و تجارت، این تعاملات دوجانبه اتفاقات خوب و فناورانه ای برای دو کشور رقم خواهد زد.



ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی