کد خبر: ۱۱۹۲۸
|
۰۳ دی ۱۳۹۹ | ۰۳:۲۴

هواوی میت 40 پرو پلاس؛ پادشاه دوربین‌ها در DxoMark




هواوی آینده‌ای نامطمئن دارد و هنوز نمی‌دانیم که تحریم‌های همه جانبه‌ی آمریکا آیا می‌تواند سد راه موفقیت این کمپانی شود یا اینکه هواوی با شخصی سازی تمامی سرویس‌های مورد نیازش، می‌تواند این مشکل را برطرف کند. به هر ترتیب و حتی با وجود این فضای نامطمئن، نمی‌توانیم این واقعیت را نادیده بگیریم که گوشی‌های هواوی دوربین فوق العاده‌ای دارند. پس اصلا عجیب نیست که حالا هواوی میت 40 پرو پلاس را در صدر جدول رده بندی DxoMark ببینیم. با این حال با وجود مشکلاتی عدیده‌ای که برای هواوی پیش می‌آید، نمی‌توانیم به دوربین این گوشی به عنوان یک selling point یا همان دلیل اصلی برای گوشی، نگاه کنیم.

به گزارش «نبض‌فناوری»؛ به هر ترتیب حالا هواوی Mate 40 Pro Plus با کسب امتیاز 139، توانسته است عنوان بهترین دوربین گوشی را بدست بیاورد، به طوری وب سایت DxoMark از عنوان King of Camera یعنی پادشاه دوربین‌ها برای این گوشی استفاده کرده است. از جمله ویژگی‌های دوربین اصلی این گوشی می‌توانیم به بهبود لنز اولتراواید، اضافه شدن OIS به دوربین اصلی و به کارگیری دو دوربین تله فوتو به جای یک دوربین اشاره کنیم.




امتیاز کسب شده توسط دوربین هواوی Mate 40 Pro Plus در وب سایت DxoMark.jpg
نمره dxoMark هواوی میت 40 پرو پلاس -





وب سایت DxoMark اشاره کرده است که عملکرد دوربین هواوی میت 40 پرو پلاس درست مانند تبلیغاتی که برای آن صورت گرفته، عالی است. عکس‌های ثبت شده با دوربین این گوشی، مخصوصاً در شب و در نور کم، بسیار باکیفیت است. در زمینه زوم، حالت بوکه و stabilization دوربین هواوی mate 40 Pro Plus توانسته است رتبه دوم را بدست بیاورد. همچنین رنج دینامیکی گسترده و نمایش دقیق رنگ‌ها، باعث شده است تا ویدئوهای ثبت شده با دوربین این گوشی کیفیت بسیار خوبی داشته باشند.

البته باید اشاره کنیم که در زمینه‌ی ثبت ویدئو، دوربین هواوی Mate 40 Pro Plus نقص‌هایی هم دارد. برای نمونه در نور کم، ویدئو غیرواقعی به نظر رسیده و با از دست رفتن برخی جزئیات همراه است.

باز هم باید بگوییم که اگرچه هواوی Mate 40 Pro Plus توانسته است صدرنشین رتبه بندی بهترین دوربین گوشی در وب سایت DxoMark شود اما هنوز هم مشکلات جدی از جمله مشکل دسترسی به سرویس‌های گوگل، امکان عدم ارائه پشتیبانی نرم افزاری و سیستم عامل و... همه و همه دلایلی هستند که می‌توانند باعث شوند کاربران از خرید این گوشی صرف نظر کنند. نظر شما در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران فیسیت به اشتراک بگذارید.


ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی