کد خبر: ۱۲۳۵۹
|
۰۷ دی ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۴

رندرهای جدیدی از گلکسی Z Fold 3 منتشر شد




در ماه اکتبر بود که رندرهایی از گلکسی زد فولد 3 سامسونگ فاش شد. در این رندر شاهد بودیم که نمایشگر به واسطه‌ی دو لولا به سه قسمت مجزا تقسیم شده بود. همچنین یک کیبورد کوچک و بیرون جهنده به این گوشی تاشو آینده سامسونگ اضافه شده بود. این ویژگی‌ها بهبودهای بزرگی بودند که سامسونگ نسبت به گلکسی زد فولد و زد فولد 2 در گوشی آینده‌ی خود اعمال کرده بود. حالا امروز مجددا شاهد انتشار چند رندر از گلکسی زد فولد 3 بودیم که یکی دارای دو نمایشگر و دیگری دارای سه نمایشگر است. در واقع به نظر می‌رسد که امسال شاهد معرفی دو مدل گلکسی Z Fold 3 باشیم.

به گزارش «نبض‌فناوری»؛ مدلی که دارای سه نمایشگر است، چیزی شبیه به همان گلکسی زد فولد 2 خواهد بود اما یک نمایشگر بزرگ در وسط و دو نمایشگر هم در طرف راست و چپ خواهد داشت. جالب اینجاست که پنلی که در سمت راست قرار گرفته است، دو طرفه است و در هر دو سمت دارای نمایشگر است. همانطور که می‌بینید تفاوت بزرگ اینجاست این گوشی به جای بهره بردن از یک لولا در قسمت وسط، از دو لولای استفاده می‌کند و از دو سمت تا می‌شود. به واسطه‌ی این طراحی، زمانی که قسمت تاشونده‌ی سمت چپ را تا می‌کنشید، هنوز هم یک نمایشگر بزرگ در دسترس دارید و چهار دوربین که در مقابل شماست اما با باز کردن کامل گوشی، یک تبلت با نمایشگر واقعاً بزرگی را در اختیار خواهید داشت.




رندرهایی از گلکسی زد فولد 3.jpg
رندری از گلکسی زد فولد 3 -





به عبارتی گلکسی زد فولد 3 دارای دو لولاست که در جهت مخالف هم باز و بسته می‌شوند. این ویژگی باعث می‌شود تا نمایشگر بزرگ‌تری حین استفاده از گوشی در اختیار داشته باشید. همچنین نمایشگر خارجی آن هم بزرگ‌تر خواهد شد. درواقع سامسونگ برای استفاده از نمایشگر 4.6 اینچی خارجی در اولین نسل از گلکسی فولد، آن هم با حاشیه‌های پهن، مورد انتقاد قرار گرفته بود و حالا با بهبود طراحی، به نظر می‌رسد که نمایشگر خارجی بزرگ‌تر شود. اگر گلکسی زد فولد 3 از کیبورد بیرون جهنده هم بهره ببرد، کاربران می‌توانند از این گوشی در قالب یک لپ تاپ استفاده کنند و این کیبورد بسیار کاربردی خواهد بود.




رندری از گوشی تاشو گلکسی زد فولد 3.jpg
رندری از گوشی تاشو گلکسی زد فولد 3 -





در این پتنت به نظر می‌رسد که دوربین سلفی به صورت حفره‌ای تعبیه شود و در پایین دو نمایشگر چپ و راستی هم اسپیکر اضافه شود.

به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد برای امسال گوشی‌های تاشوی بیشتری را راهی بازار کند و تعدادی از آن‌ها هم مقرون به صرفه‌تر از چیزی باشند که در حال حاضر مرسوم است. به هر ترتیب باید دید که سامسونگ برای کاهش قیمت این گوشی‌ها، چه ترفندی را پیش خواهد گرفت. تنها امیدواریم که این ترفندها، استفاده‌ از سخت افزار ضعیف‌تر باشد اما به سراغ به کارگیری بدنه‌ی ضعیف‌تر نرود زیرا در حال حاضر هم کیفیت بدنه‌ی این گوشی‌های چندان مطلوب نیست. از طرفی سامسونگ مدت‌های طولانی برای تولید و عرضه‌ی گوشی‌های تاشو تلاش کرده است و بدون شک به دنبال به دست آوردن سهم بازار مناسبی از این گوشی‌هاست. از این رو تولید گوشی‌های تاشو با قیمتی پایین‌تر، امکان خرید این گوشی برای عده‌ی بیشتری از کاربران را فراهم خواهد کرد.


برچسب ها: گلکسی Z Fold 3
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی