کد خبر: ۱۲۳۶۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۹ | ۱۹:۵۹

نحوه‌ی ردیابی گوشی سرقتی کاربران همراه اول







 

در صورتی که گوشی خود را گم کرده‌اید و یا اینکه گوشی شما سرقت شده است، سامانه همیاب 24، سامانه‌ای است که با هزینه‌ی بسیار پایین می‌تواند به پیدا کردن گوشی شما کمک کند.

 



به گزارش «نبض‌فناوری»؛ گم شدن گوشی هوشمند آن هم در شرایط کنونی و با قیمت بسیار بالای گوشی، یکی از بدترین اتفاقاتی است که ممکن است برای هر یک از ما رخ بدهد. گذشته از قیمت بالای گوشی، از دست رفتن اطلاعات هم نگرانی دیگری است که با گم شدن گوشی همراه است. با این وجود درصورتی که گوشی شما به سرقت رفت و با به هر دلیلی آن را گم کردید، سامانه همیاب 24 می‌تواند به کمک شما بیاید. در این مطلب ضمن معرفی سامانه همیاب 24، به آموزش نحوه‌ی ردیابی گوشی سرقتی با سیم کارت همراه اول را به شما آموزش دهیم.







 

همیاب ۲۴ چیست؟


همیاب 24 سامانه استعلام و ردیابی گوشی، تبلت و لپ‌تاپ سرقتی یا مفقودی در کشور است. این سامانه با حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و با همکاری اپراتورهای مخابراتی، اصناف و کلانتری‌های سراسر کشور، ساده شدن و سرعت یافتن فرآیند ردیابی، بستری مناسب را فراهم کرده است. سامانه همیاب 24 دو قابلیت "استعلام رجیستری گوشی" و "استعلام سرقتی گوشی تبلت و لپ تاپ" باعث شده است تا خرید و فروش دستگاه‌های دیجیتال با اطمینان بالاتری انجام شود.

 

نحوه‌ی ردیابی گوشی سرقتی همراه اول


اولین کاری که بعد از سرقت و یا گم شدن گوشی باید انجام دهید، سوزاندن و یا مسدود کردم سیم کارت است. بعد از این کار باید مراحل زیر را طی کنید تا درخواست شما برای دریابی گوشی سرقتی همراه اول ثبت شود:

1- کد IMEI درج شده روی جعبه گوشی را پیدا کنید.

2- کد دستوری زیر را شماره گیری کنید.




کد دستوری ردیابی گوشی سرقتی همراه اول.jpg
کد دستوری ردیابی گوشی سرقتی همراه اول -





حالا سامانه همیاب 24، در مدت 10 روز بعد از دریافت شماره IMEI گوشی شما، به جستجوی آن می‌پردازد. سپس بعد از گذشت این مدت، نتیجه به اطلاع شما خواهد رسید. در صورتی که نتیجه جستجوی همیاب 24 موفقیت آمیز باشد، مبلغ 3 هزار تومان به حساب مشترک منظور می‌شود و سپس یک کد پیگیری به مشترک داده می‌شود تا مراحل حقوقی را بتواند از طریق مراجع مربوطه دنبال کند.

در صورتی که در این مدت 10 روزه بخواهید از وضعیت ردیابی و فعال بودن پیگیری و یا فعال نبودن آن مطلع شوید، کافی است کد دستوری #111*2140* را شماره گیری کنید.

ضمنا باید بگوییم که سامانه همیاب 24 برای سادگی در اعلام سرقت و ردیابی گوشی و تبلت و لپ تاپ، نسخه‌ی اندروید و iOS سرویس خود را هم ارائه داده است.

 

 



منبع خبر: همیاب 24

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
داود نوروزی شوربلاغ
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
گوشی سامسونگ A7من پارسال گم شده هرچه پیگیری کردم جوابی نگرفتم حال IMEI گوشی را به 111*2141ارسال میکنم میگه چنین شماره ای وجود ندارد.حال من چیکار باید بکنم
1
0
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی