کد خبر: ۱۲۴۴۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۲

جایگاه مشورتی پارلمان بازیگران صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات

در شرایط کنونی کشور، راز و رمز رسیدن به الگوی پایدار توسعه و پیشرفت در فضای اقتصادی، نه صرفا در گروی حمایت دولت از کارآفرینان یا رفع مشکلات سپهر سیاست داخلی و خارجی کشور، بلکه نیازمند در کنار هم قرار گرفتن بخش خصوصی و عمومی در قالب فعالیت‌های صنفی و همراهی و همدلی این بازیگران اصلی اقتصاد کشور است.

به گزارش «نبض‌فناوری»؛ در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، ازیک‌طرف حضور گسترده و پرشور اعضای صنف در انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای (نصر) در کل کشور و انتخاب حداکثری و موثر نسل جدید در کنار افراد باسابقه برای هیات مدیره نصرهای استانی به‌ویژه در تهران، نویدبخش تحول جدی در این صنف است. از طرف دیگر صنعت فاوا برخلاف زمان تاسیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با جهش خاص خود، دیگر صنعتی به‌موازات دیگر صنایع نیست، بلکه در جایگاه فعال‌کننده سایر صنایع، نقش‌آفرینی می‌کند.

صنف ما بیش‌ازپیش در حال آماده شدن برای تصمیم‌سازی و سیاست‌گذاری کارشناسانه محور برای حکمرانان کشور است.

به پشتوانه اعضای صنف و حضور حداکثری ایشان در انتخابات نظام صنفی رایانه‌ای در کل کشور و نیز تجربه و تخصص اعضای صنف و نمایندگان آنها در هیات مدیره نصرهای استانی، از تمام قوای کشور و تصمیم‌گیران اصلی میهن عزیزمان ایران؛ انتظار دارد قبل از تصمیم‌گیری‌های موثر بر فضای گسترده کسب‌وکار فاوا از مشورت‌های دلسوزانه «پارلمان بازیگران صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات» بهره‌مند شوند و از جایگاه نصر متناسب با ظرفیت‌های سترگ اعضای آن استفاده کنند.

ما نیز خود را متعهد می‌دانیم که برای افرادی که در حوزه فاوا قانون‌گذاری می‌کنند، این قوانین را اجرا می‌کنند یا برای فعالان این حوزه حکم صادر می‌کنند، تلاش کنیم تا تصویر صادقانه‌ای از حال و آینده بسازیم و فرصت‌ها و تهدیدهای این فضای جدید را بهتر و عمیق‌تر به آنها بشناسانیم. به مدد زحمات همه‌ اعضا و مدیران ادوار، صنف فاوا مانند پیله‌ای زیباست که آماده پروانه شدن است و من باور دارم که تحول در این صنف تاثیرگذار، می‌تواند منجر به تحول در سایر اصناف شود.

حسین اسلامی
رئیس هیات‌مدیره نظام صنفی رایانه‌ای تهران
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی