کد خبر: ۱۲۴۵۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۶

مشخصات احتمالی گلکسی A32 سامسونگ




گوشی‌های میانرده‌ی سامسونگ از سری A حالا در بازار ایران به شدت پرطرفدار شده‌اند. گلکسی A10، A10s و گلکسی A11 سه گوشی پایین رده‌ی سامسونگ هستند. پس از این سه گوشی، گلکسی A20 و A21 و اعضای این خانواده را داریم. در این بین اما گلکسی A30 و گلکسی A31 به دلیل قیمت مناسب نسبت به مشخصات و همچنین دارا بودن مشخصاتی کاملاً کاربردی و مناسب برای استفاده‌های معمولی و همچنین بهره بردن از دوربین‌های باکیفیت، یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سامسونگ در بازار ایران هستند.

سامسونگ همواره به اعضای این خانواده، یعنی گوشی‌‎های سری A اضافه می‌کند، به این گونه که بعد از گلکسی A10، شاهد ارائه‌ی نسخه‌ی s این گوشی و سپس شاهد معرفی گلکسی A11 بودیم. این روند برای همه‌ی اعضای این خانواده صدق می‌کند.

حالا عده‌ی زیادی از کاربران به دنبال گوشی گلکسی A32 سامسونگ هستند؛ گوشی هوشمندی که عرضه‌ی آن هنوز در حد شایعه است اما معرفی آن از سمت سامسونگ اصلاً دور از انتظار نیست. از این رو تصمیم گرفتیم مشخصاتی که به گلکسی A32 سامسونگ نسبت داده می‌شود و تا کنون در دسترس است را با هم مرور کنیم. با فیسیت همراه باشید.

 

پیشنهاد فیسیت: لیست قیمت گوشی

مشخصات احتمالی گلکسی A32 سامسونگ


وب سایت معتبر gsmarena در حال حاضر صفحه‌ای را به مشخصات گلکسی A32 اختصاص داده است. بنا به آنچه که در این صفحه می‌بینیم، ساسونگ A32 از نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل بهره خواهد برد. حاشیه‌های اطراف نمایشگر هم باریک بوده و در قسمت بالای آن، شاهد قرارگیری بریدگی V شکل هستیم که جایگاه دوربین سلفی است.

قلب تپنده‌ی Galaxy A32 سامسونگ پردازنده‌ی هشت هسته‌ای Dimensity 720 خواهد بود که پشتیبانی از 5G را برای این گوشی به ارمغان خواهد آورد. این گوشی احتمالاً در سه مدل راهی بازار خواهد شد که هر سه مدل دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی هستند اما رم این سه مدل به ترتیب 4، 6 و 8 گیگابایت خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد که این گوشی از اسلات اختصاصی کارت حافظه هم پشتیبانی کند.

همانطور که در تصویر نسبت داده شده به گلکسی A32 می‌بینید، این گوشی از چهار دوربین اصلی بهره خواهد برد که شامل لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز 8 مگاپیکسلی اولتراواید و دو لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو و عمق سنج خواهد بود. همچنین احتمالاً دوربین سلفی به کار رفته در این گوشی، لنز 20 مگاپیکسلی واید باشد.

در خصوص ظرفیت باتری این گوشی هنوز اطلاعاتی به اشتراک گذاشته نشده است اما احتمالاً گلکسی A32 از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی خواهد کرد.




مشخصات احتمالی گلکسی A32.jpg
-

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی