کد خبر: ۱۳۵۱۹
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۲

کاربران در روز کریسمس ۴۰۰ میلیون دلار برای خرید نرم افزارها هزینه کردند

طبق گزارش های جدید، کاربران کل دنیا در روز کریسمس بیش از ۴۰۰ میلیون دلار را به خرید برنامه های گوشی های هوشمند اختصاص داده اند.

کاربران در روز کریسمس ۴۰۰ میلیون دلار برای خرید نرم افزارها هزینه کردند

به گزارش «نبض‌فناوری»؛ طی سال‌های اخیر صنعت توسعه نرم افزارهای مختلف برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS رونق بسیاری داشته و بسیاری از افراد به این شغل روی آورده‌اند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط شرکت سنسور تاور، دارندگان گوشی‌های اندرویدی و آیفون سر جمع ۴۰۰ میلیون دلار هزینه برای نرم افزارهای گوشی‌های خود پرداخت کرده‌اند. گزارش تهیه شده تنها مربوط به روز عید کریسمس بوده و تمام مبلغ ذکر شده در آن روز پرداخت شده است.

در سالی که شیوع ویروس کرونا به تمامی صنعت‌های مختلف دنیا ضرر زده به نظر می‌آید صنعت توسعه نرم افزارهای گوشی‌های هوشمند از این آسیب‌ها در امان بوده است. داده‌های گزارش ارائه شده نشان می‌دهد که ۴۰۰ میلیون دلار مذکور حاصل رشد ۳۴.۵ درصدی نسبت به سال پیش بوده و همچنین به نظر می‌آید این فرآیند صعودی ادامه داشته باشد.

همچنین باید گفت که کل هزینه کاربران بر روی نرم افزار‌ گوشی‌های هوشمند در کریسمس سال ۲۰۱۹ مطابق با ۳۰۰ میلیون دلار بوده است. از میان کل هزینه‌های صورت گرفته برای نرم افزار گوشی‌های هوشمند، ۲۹۵.۶ میلیون دلار به بازی‌های سیستم عامل‌های iOS و اندروید اختصاص داده می‌شود که در سال پیش تنها ۲۳۲.۴ میلیون دلار فروش داشتند.

کاربران در روز کریسمس ۴۰۰ میلیون دلار برای خرید نرم افزارها هزینه کردند

علت رشد فروش نرم افزار گوشی‌های هوشمند

با توجه به شرایط امروزی دنیا و شیوع ویروس کرونا بسیاری از افراد همواره در خانه‌های خود حضور دارند و تلاش می‌کنند زمان خود را به نحوی دیگر بگذرانند؛ به همین منظور استفاده از برنامه‌های سیستم‌ عامل‌های مختلف گوشی‌های هوشمند طی یک سال گذشته رشد چشمگیری به خود داشته و کاربران بیشتر از هر زمان به خرید نرم افزارها روی آورده‌اند. گفتنی است؛ فروش بازی‌های گوشی‌های هوشمند و انجام ریز تراکنش‌های داخل بازی توسط افراد همچنین باعث افزایش فروش صنعت بازی‌سازی شد و رشدی فوق‌العاده را در آن زمینه به خود دید.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی