کد خبر: ۱۳۵۲۳
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۹

بیت کوین سواری وحشی سال ۲۰۲۰/ پیش بینی بیت کوین برای سال ۲۰۲۱

دولت رئیس جمهور منتخب، جو بایدن در ۹۰ روز اول اولویت های بالاتری نسبت به تنظیم ارز رمزپایه خواهد داشت و البته خواندن و تخصص کنگره در این زمینه دشوار است. فرض طبیعی این است که دولت دموکرات دقیق تر از دولت جمهوری خواه تنظیم خواهد کرد، با این حال برخی اظهار داشتند که بایدن “برای ارز رمزپایه خوب است”.

بیت کوین سواری وحشی سال ۲۰۲۰/  پیش بینی بیت کوین برای سال ۲۰۲۱

به گزارش «نبض‌فناوری»؛ به نقل از” سی ان بی سی” در سال ۲۰۲۰ بیت کوین سواری وحشی، برای هرکسی که در بازار سرمایه گذاری کرده یا تماشاچی بوده است. ارزشمندترین ارز مجازی جهان در ماه دسامبر۲۰۲۰ با بیش از ۲۳۰۰۰ دلار معامله شد.

هنگامی که ایالات متحده برای اولین بار در اوایل ماه مارس با Covid-19درگیر شده بود ، بیت کوین زیر ۴۰۰۰ دلار بود که این برای صاحبان یا فروشندگان، یک منبع سود و زیان است. برای کسانی که در حاشیه­ی این نمایش سرگرم کننده هستند چیزی جز حسادت و سرگیجه ندارد. علی رغم نوسانات عظیم قیمت بیت کوین – در جهت کلی صعودی – سال ۲۰۲۰ نیز سال بلوغ نسبی ارز بود.

پیش بینی مهم بیت کوین برای سال ۲۰۲۱ ، از یک متخصص فین تک

“جیمز لدبتر” سردبیر FIN روندهای مهم بیت کوین در سال ۲۰۲۱ را عنوان کرد؛

جریان اصلی پذیرش

استفاده از بیت کوین در زندگی روزمره همیشه با مشکل روبرو بوده است؛ تعداد بسیار کمی از آن استفاده می کنند یا آن را قبول می کنند اما سال ۲۰۲۰ تحول چشمگیری در انطباق با بیت کوین مشاهده کرد. شرکت­های برجسته فین تک، از سرمایه گذاری ۵۰ میلیون دلاری در بیت کوین تا PayPal که به کاربرانش امکان خرید و فروش بیت کوین را می دهد ، مهر تأییدی به آن دادند.

در سال ۲۰۲۱ ، احتمالاً شاهد گسترش این آغوش اصلی خواهیم بود. حداقل یک بانک عمده ایالات متحده یا اروپا را جستجو کنید تا نوعی سیستم را اعلام کند که در آن خرید بیت کوین را امکان پذیر می کنند یا توافق می کنندکه دارایی های دیجیتالی را برای مشتریان خود نگه دارند.

رقابت “ Big Tech” / کاهش رشد بیت کوین با حضور فیسبوک و گوگل

بیت کوین در دهه وجود خود بسیاری از نهادهای بزرگ و جهانی را مجبور کرده است که به فکر ارائه ارز دیجیتال بین المللی باشند. هر شرکتی که درگیر فضای پرداخت است نه تنها می فهمد که بازاری برای پرداخت به صورت دیجیتال وجود دارد، بلکه پرداخت های مربوط به بازارهای ارز مختلف بیشترین پتانسیل را دارند. به این دلیل که در حال حاضر حل چنین معاملات ممکن است روزها طول بکشد و اغلب هزینه های سنگینی را شامل می شود. سال ۲۰۲۰ فیسبوک و گوگل – شرکت هایی با گستره جهانی که بیت کوین فقط می تواند آرزوی آن را داشته باشد – با طرح های بزرگ ارز دیجیتال به جلو حرکت کردند.

پیشنهادات فنی مانند ” Facebook’s Diem ” دقیقاً مانند بیت کوین نیستند ، اما اگر در سال ۲۰۲۱ شروع به کار کنند ، ممکن است کمی از رشد بیت کوین را بخورند.

رقابت بانک های مرکزی/ چین و آزمایش ارز دیجیتال

در سال ۲۰۲۰، بانک تسویه حساب های بین المللی گزارش و نظرسنجی منتشر کرد که نشان می دهد ۸۰٪ از بانک­های مرکزی جهان روی نوعی ارز دیجیتال کار می کنند.

چین آزمایش ارز دیجیتال را بسیار بیشتر از هر کشور دیگری انجام داده است. اخیراً ، در شهر سوژو در شرق چین، درست در غرب شانگهای، آزمایشی انجام شد که در آن ۱۰۰۰۰۰ نفر ۲۰۰ رنمینبی (حدود ۳۰ دلار) از طریق کیف پول دیجیتال دریافت می کردند. آنها تشویق شدند که پول نقد دیجیتال خود را به حساب های بانکی خود متصل کنند و اگر پول نقد دیجیتال خود را در عرض چند هفته خرج نکنند؛ ناپدید خواهدشد.

وقتی چین به سمت سازگاری با یوان دیجیتال در سطح کشور پیش می رود، احتمالاً تقاضای بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه مستقل را کاهش می دهد. سال آینده ممکن است آزمایشات مشابهی در کشورهای دیگر نیز انجام شود.

یک زمین بازی جدید نظارتی

دولت رئیس جمهور منتخب، جو بایدن در ۹۰ روز اول اولویت های بالاتری نسبت به تنظیم ارز رمزپایه خواهد داشت و البته خواندن و تخصص کنگره در این زمینه دشوار است. فرض طبیعی این است که دولت دموکرات دقیق تر از دولت جمهوری خواه تنظیم خواهد کرد، با این حال برخی اظهار داشتند که بایدن “برای ارز رمزپایه خوب است”.

علاقه مندان به بیت کوین تمایل دارند از مواردی مانند ناشناس ماندن و استفاده بالقوه آن برای کلاهبرداری چشم پوشی کنند که این برای نهادهای نظارتی نگرانی بسیار جدی است. ممکن است تیم بایدن به یک روش جامع و منطقی برای تنظیم ارز رمزنگاری شده برسد.

نوسانات مداوم

از آنجا که ارزش بیت کوین به طور مستقیم با هیچ پدیده آشکاری در دنیای واقعی (مانند سیاست مالی یا پولی) گره نخورده است، بنابراین می تواند از راه هایی که پیش بینی یا حتی توضیح آن دشوار است، قدردانی کرد.

به عنوان یک سرمایه گذاری، توصیه برای هر کسی که امیدوار است از ضرر و زیان زیاد جلوگیری کند دشوار است. برخی می گویند سال آینده بیت کوین می تواند به ۵۰ هزار دلار هم برسد و اگرچه این حد افراطی به نظر می رسد، اگر سرمایه گذاران پول خود را از دارایی های دیگر به بیت کوین منتقل کنند دور از ذهن نیست. البته ، به همان اندازه ممکن است که قیمت در جهت مخالف در سال ۲۰۲۱ پیش رود. چیزی که به نظر قطعی می رسد این است که سواری وحشی سال ۲۰۲۰ تکرار می شود

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی