کد خبر: ۱۳۵۳۲
|
۱۵ دی ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۳
معرفی نسل جدید گوشی های کره ای؛

چشم طرفداران سامسونگ به رویداد 14 ژانویه

شرکت سامسونگ جدیدترین گوشی های هوشمند گلکسی خود را در تاریخ 14 ژانویه معرفی خواهد کرد.

چشم طرفداران سامسونگ به رویداد 14 ژانویه

به گزارش «نبض‌فناوری»؛ شرکت سامسونگ اعلام کرد که رویداد بعدی معرفی گوشی های هوشمند خود را در تاریخ 14 ژانویه برگزار می کند. انتظار می رود در این رویداد جدیدترین نسخه گوشی های پرچمدار گلکسی معرفی شوند.

این رویداد پنجشنبه هفته آینده از طریق وبسایت سامسونگ به صورت مستقیم پخش می شود. اگرچه شرکت در مورد این رویداد اطلاعات زیادی نداده اما گزارش رسانه ها حاکی از معرفی سه گوشی Galaxy S21 ، S21 + و S21 Ultra در این رویداد است.

بزرگترین سازنده تلفن های هوشمند جهان از علاقمندان دعوت کرده تا پنجشنبه هفته آینده در وب سایت این شرکت حاضر باشند.

این رویداد در هفته ای که نمایشگاه CES 2021 (بزرگترین نمایشگاه فناوری سال ) برگزار می شود، منعقد و شرکت های بزرگ اغلب محصولات جدید خود را به نمایش می گذارند.

غول الکترونیکی کره جنوبی، به طور معمول دستگاه های گلکسی جدید خود را در ماه فوریه و نزدیک به کنگره جهانی موبایل معرفی می کند.

این شرکت اعلام کرد که در سال گذشته، درآمد سه ماهه سوم آن تا حدی با فروش تلفن های هوشمند از جمله گلکسی نوت 20 افزایش یافته است. اما پیش بینی کرد که در سه ماهه آخر سال رقابت شدیدی در فضای تلفن های هوشمند و لوازم الکترونیکی مصرفی وجود داشته باشد، که به گفته تحلیلگران احتمالاً به دلیل «آیفون 12»و «آیفون 12 پرو» شرکت اپل بوده است.

« TM Roh»رئیس سامسونگ و تجارت ارتباطات سیار، در ماه دسامبر طی یک پست وبلاگی گفت که سامسونگ نمونه کارها خود را از تلفن های هوشمند تاشو گسترش می دهد و این دستگاه ها را در سال 2021 برای همه قابل دسترسی تر خواهد کرد.

Roh به قابلیت های درجه یک دوربین و فیلمبرداری در تلفن های هوشمند جدید سامسونگ اشاره کرد که برخی از ویژگی های موجود در دستگاه های گلکسی نوت ممکن است به گوشی های دیگر اضافه شود.
سهام سامسونگ الکترونیک در کره جنوبی روز دوشنبه 2.47درصد افزایش یافت.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی