کد خبر: ۱۳۶۴۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۱

حذف توئیت‌ های مربوط به واکسن خارجی کرونا از حساب‌ های منتسب به رهبر انقلاب

توئیتر، پست‌های حساب‌های منتسب به مقام معظم رهبری با زبان‌های مختلف در این شبکه اجتماعی را که درباره واکسن آمریکایی کرونا بود حذف کرد.

حذف توئیت‌ های مربوط به واکسن خارجی کرونا از حساب‌ های منتسب به رهبر انقلاب

شرکت آمریکایی فایزر مدتی است که به واکسن کرونا دست پیدا کرده و آن را به مردم کشورش نیز تزریق کرده است. بیشتر افرادی که این واکسن را دریافت کردند، در برابر کرونا واکسینه نشده و دوباره به این بیماری مبتلا و یا به عوارض وحشتناکی دچار شدند.

به گزارش «نبض‌فناوری»؛ عد از کشف این واکسن مطالبه برای خرید و وارد کردن آن به کشور داغ شد. صبح امروز رهبر معظم انقلاب در سخنرانی زنده تلویزیونی خود به مناسبت قیام مردم قم در ۱۹ دی ماه سال ۱۳۵۶، درباره شیوع کرونا و ساخت واکسن کرونا نیز صحبت کردند.

 

ایشان در بخشی از بیاناتشان درباره واکسن آمریکایی فرمودند:

" ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی ممنوع است. اگر آمریکایی‌ها توانسته بودند واکسن تولید کنند این افتضاح در کشور خودشان به بار نمی‌آمد. من واقعاً به این‌ها اعتماد هم ندارم. گاهی می‌خواهد واکسن را روی ملت‌های دیگر امتحان کنند. به فرانسه هم خوشبین نیستیم، چون سابقه خون‌های آلوده را دارند. اما اگر از جایی دیگر که مطمئن باشد بخواهد وارد کنند اشکالی ندارد. "

حساب‌های منتسب به رهبر انقلاب در توئیتر به زبان‌های انگلیسی، عربی، روسی و اسپانیایی همین بخش از بیانات ایشان را منتشر کردند که توئیتر آن‌ها را حذف کرد.

حذف توئیت‌ های مربوط به واکسن خارجی کرونا از حساب‌ های منتسب به رهبر انقلاب

 

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
وبگردی