کد خبر: ۱۳۷۵۲
|
۲۷ دی ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۵

اولین نشست هم‌اندیشی مدیران تاپ و تاکسیرانی پایتخت برگزار شد

اولین نشست هم‌اندیشی مدیران شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) و مدیران مناطق تاکسیرانی پایتخت برگزار شد.

اولین نشست هم‌اندیشی مدیران تاپ و تاکسیرانی پایتخت برگزار شد

به گزارش نبض فناوری به نقل از روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، این نشست روز پنج‌شنبه مورخ ۲۵ دی‌ماه باهدف ارتقا سطح کیفی خدمات مبتنی بر qr برای مسافران و رانندگان تاکسی مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

همچنین در این جلسه موضوع فرهنگ‌سازی و تشویق استفاده از پرداخت‌های غیر تماسی (کدپراز) برای عموم جامعه برای مسافرین و رانندگان تاکسی مورد تأکید قرار گرفت.

در ابتدای جلسه شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، گزارش اقدامات انجام‌شده این شرکت در راستای ترویج و آگاهی‌سازی پروژه مذکور در سطح شهر تهران را ارائه کرد. همچنین در این نشست جدیدترین سرویس‌ها و قابلیت‌های نرم‌افزار تاپ به‌عنوان نرم‌افزار پیشرو در صنعت پرداخت تشریح شد.

در بخش پایانی این جلسه که به ارائه پیشنهاد‌های مدیران منطقه تاکسیرانی برای ارتقا سطح کیفی خدمات کدپردازتاپ اختصاص داشت مقرر شد پیرامون موضوعات مطرح‌شده ازجمله نیازهای رانندگان، مسافرین، آموزش استفاده از کدپرداز و … در دستور کار شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) قرار گیرد.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) به‌عنوان شرکت پیشرو در حوزه پرداخت الکترونیک کشور با بیش از ۵۰ نمایندگی فعال آمادگی خود را برای ارائه خدمات پرداخت‌های غیر تماسی کدپرداز تاپ برای تمامی صنوف و سازمان‌های دولتی و خصوصی اعلام نموده است.

کاربران برای نصب اپلیکیشن تاپ می‌توانند با ارسال عدد ۱ به ۳۰۰۰۷۱ و یا با مراجعه به سایت www.code-pardaz.ir اقدام کنند.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی