کد خبر: ۱۳۷۶۴
|
۲۹ دی ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۱

بهترین خودروی سال ۲۰۲۱ معرفی شد + عکس

دو شرکت آلمانی نسخه‌ای جذاب از فولکس واگن ID.3 ارائه داده‌اند که پتانسیل این هاچ‌بک برقی در دنیای تیونینگ و داشتن کیت بدنه‌ی اختصاصی را نشان می‌دهد.

بهترین خودروی سال ۲۰۲۱ معرفی شد + عکس

به گزارش نبض فناوری، هاچ‌بک برقی فولکس واگن ID.3 اولین ‌بار در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ در قالب مدل مفهومی نمایش داده شد. مدل تولیدی ID.3 که در خانواده خودروهای برقی I.D آلمانی‌ها قرار دارد، سال ۲۰۱۹ رونمایی شد و سرانجام در اواخر سال ۲۰۲۰ به‌ نمایشگاه‌های فروش خودرو آلمان رسید.

فولکس واگن با مدل ID.3 به ‌جنگ تسلا مدل 3 آمد و در سال ۲۰۲۰ بیش از ۶۸ هزار دستگاه از این خودروی برقی دوست‌داشتنی فروخته شده است. فولکس واگن ID.3 که یکی از نامزدهای بهترین خودروی سال ۲۰۲۱ اروپا است، طراحی آشنا و آینده‌نگرانه دارد و به‌سادگی از روی نمای بیرونی نمی‌توان برقی بودنش را تشخیص داد. به ‌نظر می‌رسد با کمی تغییر در رینگ و ارتفاع شاسی، ID.3 از ظاهر معمولی فراتر می‌رود و جذاب‌ می‌شود.

دو برند آلمانی Streetec و mbDesign در یک پروژه‌ی مشترک مدل جذابی از فولکس واگن ID.3 عرضه کرده‌اند که خودروهای برقی را برای طرفداران سرسخت مدل‌های بنزینی هم جذاب می‌کند. شرکت تیونینگ Streetec مدل سفارشی ID.3 را با نام 1st Max Edition، رینگ‌های ۲۲ اینچی و سیستم تعلیق بادی همراه کرده است. سیستم تعلیق بادی سفارشی از برند بیلشتاین (Bilestein) انتخاب شده که کاملا قابلیت تنظیم دارد.

تنها کاهش ارتفاع شاسی در جذاب‌تر کردن ظاهر خودرو کافی نیست و متخصص‌های Streetec که بهتر از هر کسی این مورد را می‌دانند، برای انتخاب رینگ‌های بزرگ ۲۲ اینچی به mbDesign مراجعه کرده‌اند. رینگ‌های کاملا سفارشی در تایرهای ۲۳۵ میلی‌متری جاخوش کرده‌اند.

تیونرهای فرانکفورتی Streetec تنها ظاهر ID.3 را تغییر داده‌اند و این هاچ‌بک فولکس واگن همچنان برقی است. ID.3 در سه نسخه با پک‌های باتری ۴۵، ۵۸ و ۷۷ کیلووات ساعتی فروخته می‌شود و ۲۰۰ اسب ‌بخار قدرت و ۳۱۰ نیوتن‌متر گشتاور در اختیار راننده است. ID.3 اولین مدل از سری ID فولکس واگن محسوب می‌شود؛ بزرگ‌ترین خودروساز آلمان به‌زودی مدل‌های جدید مثل ID.4 را به ‌‌بازار عرضه می‌کند تا از مسابقه‌ی برقی خودروساز‌ها عقب نماند.

بهترین خودروی سال ۲۰۲۱ معرفی شد + عکس

منبع/ زومیت 

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی