کد خبر: ۱۳۷۷۹
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۹

فیلیپس هیو از دیمر و دو محصول دیگر پرده‌برداری کرد

فیلیپس هیو از سه محصول شامل ماژول درون‌دیواری، نوار نوری برای خارج از خانه و دیمر رونمایی کرده است که همگی ابتدا در اروپا و سپس در آمریکای شمالی عرضه می‌شوند.

فیلیپس هیو از دیمر و دو محصول دیگر پرده‌برداری کرد

شرکت سیگنیفای (Signify) چند روز پیش از آخرین محصولات برند فیلیپس هیو (Philips Hue) رونمایی کرد که شامل ماژول درون‌دیواری برای کلیدهای فعلی برق، نوار نوری جدیدی برای محیط‌های روباز و دیمر (Dimmer) بهبود یافته می‌شود.

براساس گزارش نبض فناوری، ماژول درون‌دیواری فیلیپس هیو با نام کامل Philips Hue Wall Switch Module، مشکلی را رفع می‌کند که مدت‌ها است دارندگان لامپ‌های هوشمند سری هیو را آزار می‌دهد. کاربر چراغ هوشمند هیو را خانه نصب می‌دهد و سپس می‌تواند از طریق گوشی هوشمند آن را کنترل کند؛ امکان این کار تا زمانی‌که کسی کلید برق مربوطه را خاموش نکند وجود خواهد داشت. خاموش کردن این کلید باعث می‌شود لامپ هوشمند گران‌قیمت بی‌فایده باشد.

فیلیپس هیو از دیمر و دو محصول دیگر پرده‌برداری کرد

Wall Switch Module فیلیپس که از یک باتری با چرخه‌ی عمر حداقل پنج‌ساله استفاده می‌کند، باعث هوشمند شدن کلید می‌شود. متأسفانه Switch Module باعث هوشمند شدن لامپ‌های معمولی نمی‌شود و صرفا توانایی کنترل لامپ‌های هوشمند هیو را دارد.

Hue Wall Switch Module قرار است ‌هنگام عرضه به بازار اروپا در ماه مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۱۳۹۹ و فروردین ۱۴۰۰) و عرضه در آمریکای شمالی در تابستان پیش رو، ۳۹٫۹۵ دلار قیمت داشته باشد. بسته‌ی دوتایی محصول با قیمت ۶۹٫۹۵ دلار به ‌بازار می‌آید.

تمامی جزئیات نحوه‌ی راه‌اندازی Hue Wall Switch Module را می‌توانید در وبلاگ رسمی فیلیپس هیو مطالعه کنید.

فیلیپس هیو از دیمر و دو محصول دیگر پرده‌برداری کرد

دومین محصول Philips Hue Amarant نام دارد و برچسب قیمت ۱۶۹٫۹۹ دلار را یدک می‌کشد. Philips Hue Amarant نوار نوری است که می‌توان آن را در محیط‌ خارج از خانه نصب کرد تا یک طرف خانه، پرچین یا فنس‌ را با استفاده از چندین رنگ روشن کند. طول Amarant به ۷۹٫۵ سانتی‌متر می‌رسد و به ‌شدت نور حداکثر ۱۴۰۰ لومن دست پیدا می‌کند.

برای استفاده از Philips Hue Amarant به منبع تغذیه‌ی Hue نیاز دارید که باید به‌صورت جداگانه تهیه‌اش کنید. Philips Hue Amarant هم‌اکنون در اروپا در دسترس است؛ اما تا اوایل ماه مارس ۲۰۲۱ (اواخر اسفند ۱۳۹۹) در بازار آمریکای شمالی عرضه نمی‌شود.

فیلیپس هیو از دیمر و دو محصول دیگر پرده‌برداری کرد

سومین محصول، نسخه‌ی بهبودیافته‌ی دیمر مغناطیسی Philips Hue محسوب می‌شود. این دیمر صفحه‌ی دیواری قابل ‌تعویض دارد و به کاربر امکان می‌دهد نورپردازی محصولات هیو را بدون نیاز به اپلیکیشن کنترل کند.

برخلاف ماژول درون‌دیواری ، دیمر فیلیپس هیو در دسته‌ی کلیدهای دیواری کاذب قرار می‌گیرد و به ‌لطف نوار چسب خاص، به هر دیواری می‌چسبد. حداقل در اروپا، قیمت دیمر جدید فیلیپس هیو کمتر از مدل پیشین است؛ درحالی‌که دیمر جدید تمامی قابلیت‌های دیمر قبلی را حفظ می‌کند و بهبود می‌بخشد.

عرضه‌ی این دیمر از ۲۶ ژانویه‌ی ۲۰۲۱ (۲ بهمن ۱۳۹۹) با قیمت ۱۹٫۹۹ یورو در اروپا آغاز می‌شود. تاریخ عرضه و قیمت دیمر فیلیپس هیو در آمریکای شمالی ۲۳ فوریه‌ی ۲۰۲۱ (۵ اسفند ۱۳۹۹) و ۲۴٫۹۹ دلار است.

منبع/ ورج

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی