کد خبر: ۱۳۸۲۸
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۳

محصولات خلاق و دانش‌بنیان رایگان تبلیغ می‌شود

توسعه بازار شرکت‌های خلاق و نوآور، یکی از راهبردهای محوری معاونت علمی و فناوری است به همین منظور با توجه به نقش مهم تبلیغات در گسترش بازار محصولات خلاق و دانش‌بنیان ستاد تلاش کرده است تا از طریق گفتگو با رسانه‌های مختلف حمایت این ارگان‌ها را برای گسترش زیست‌بوم نوآوری کشور جلب کند.

محصولات خلاق و دانش‌بنیان رایگان تبلیغ می‌شود

به گزارش «نبض فناوری» توسعه بازار شرکت‌های خلاق و نوآور، یکی از راهبردهای محوری در این ستاد است. با توجه به نقش مهم تبلیغات در گسترش بازار محصولات خلاق و دانش‌بنیان ستاد تلاش کرده است تا از طریق گفتگو با رسانه‌های مختلف حمایت این ارگان‌ها را برای گسترش زیست‌بوم نوآوری کشور جلب کند.

بر این اساس، یک کمیته مشترک میان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با حضور دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق، به عنوان نماینده تام الاختیار معاونت در این کمیته تشکیل شده است، تا ظرفیت‌های صدا و سیما در حمایت از اکوسیستم نوآوری کشور، فعال‌تر شود. رسانه‌ها و جراید دیگری نیز در تماس و همکاری با این ستاد، ظرفیت‌های خود را در اختیار زیست‌بوم صنایع نرم و خلاق، کشور قرار داده‌اند.

روزنامه جام جم نیز برای حمایت هر چه بیشتر از تولید محصولات خلاق و دا یک بسته حمایتی در این حوزه تدوین کرده است. در این طرح که به عنوان « طرح نشان ایرانی 2» شناخته می‌شود. روزنامه جام جم قصد دارد در راستای اجرای فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها، اقدام به چاپ محتوای رایگان برای این شرکت‌ها کند.

بنابراین کلیه شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق، استارتاپ‌ها و مخترعین می‌توانند از حداقل 24 کادر فضای رایگان معادل نیم صفحه در روزنامه، ضمائم، سایت و شبکه‌های اجتماعی روزنامه جام‌جم بهره‌مند شوند. برای ضریب‌دهی هر چه بیشتر به معرفی و فعالیت این شرکت‌ها، از شرکت‌های برتر، مصاحبه تصویری تهیه و در فضای مجازی کشور به اشتراک گذاشته می‌شود. علاقه‌مندان برای ثبت نام از تاریخ دوم بهمن ماه می‌توانند به اینجا مراجعه کنند.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی