کد خبر: ۱۳۸۵۰
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۰

رکوردشکنی قیمت سهام اپل

اپل انتهای همین هفته گزارش درآمدهای سه ماهه اول سال مالی 2021 خود را منتشر می‌کند. حالا معامله‌گران بازار بورس به استقبال این گزارش رکوردزنی کرده‌اند.

رکوردشکنی قیمت سهام اپل

به گزارش نبض فناوری، قیمت سهام اپل امروز با رکورد تاریخی ۱۳۹.۰۷ دلار بسته شد. این اتفاق صرفا به فاصله پنج روز از اعلام انتشار قریب‌الوقوع گزارش درآمدهای این شرکت برای سه‌ماهه اول سال مالی ۲۰۲۱ افتاد. بسیاری از تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند که درآمد فصلی اپل به لطف فروش خوب آیفون ۱۲ و معرفی چند محصول دیگر از جمله مک‌های مجهز به اپل سیلیکون، هوم‌پاد مینی، ایرپادز مکس و آیپد ایر جدید در سه‌ماهه گذشته برای اولین بار از مرز ۱۰۰ میلیارد دلار می‌گذرد. کوپرتینویی‌ها در ماه دسامبر سرویس فیتنس پلاس را هم راه‌اندازی کردند و کاربران اکنون می‌توانند آن را از طریق باندل اپل وان تهیه کنند.

اپل در دوران همه‌گیری جهانی ویروس کرونا رشد اقتصادی بسیار خوبی را تجربه کرد چون کاربران زیادی مجبور بودند از داخل خانه به کار یا تحصیل بپردازند و به همین دلیل اقدام به خرید آیپد و مک کردند. علاوه بر این، محصولات اپل در فصل تعطیلات همواره گزینه‌های خوبی برای کادو دادن به دیگران هستند.

گزارش درآمدهای این شرکت چهارشنبه همین هفته منتشر می‌شود و به دنبال آن مدیرعامل و مدیر مالی اپل کنفرانس برگزار می‌کنند. رکورد فعلی بیشترین درآمد فصلی اپل به سه‌ماهه نخست سال مالی ۲۰۲۰ بر می‌گردد که این شرکت از درآمد ۹۱.۸ میلیارد دلاری خبر داده بود.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی