کد خبر: ۱۳۸۶۰
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

معرفی 5 ویژگی پیامرسان فیسبوک که باید بدانید؟+فیلم

افراد زیادی به پیامرسان فیسبوک علاقه دارند، حتی برخی به همین دلیل حساب کاربری خود را حفظ کرده اند؛ در ادامه برخی ترفندهای مورد استفاده در مورد این پیامرسان را معرفی خواهیم کرد.

معرفی 5 ویژگی پیامرسان فیسبوک که باید بدانید؟

به گزارش «نبض فناوری»،  پیامرسان فیسبوک توسط این شرکت آمریکایی برای ارتباط آوایی و نوشتاری افراد معرفی شده است. در ادامه چند ترفند را برای بهره بردن از این پیامرسان و حفظ حریم خصوصی معرفی خواهیم کرد.

اگر نمی خواهید افراد متوجه شوند که آنلاین هستید یا نه و چه مدت از آخرین ورود شما می گذرد؛ روی عکس نمایه خود در سمت چپ بالای برنامه مسنجر ضربه زده و وضعیت خاموش را انتخاب کنید. از طریق این تنظیمات نمایه می توانید حالت تاریک را فعال کنید؛ این حالت باعث می شود هنگام چت کردن به چشمان خود فشار وارد نکنید.

از طریق تنظیمات، می توانید اجازه اینکه افراد به شما پیام ارسال کنند یا نه را صادر کنید. روی « Privacy» و سپس « Message Delivery» ضربه بزنید تا به همه دوستان فیسبوکی خود اجازه دهید به شما پیام دهند. در بخش تنظیمات « Preferences»، « Phone Contacts» را انتخاب و قابلیت مسنجر برای داشتن اطلاعات دوستانی که نمی خواهند فیسبوک آن را داشته باشد را خاموش کنید.

اگر می خواهید مسنجر را حتی بیشتر خصوصی کنید؛ با ضربه زدن روی نام مخاطب در گپ و روشن کردن « Secret Conversations»، رمزگذاری انتها به انتها و ناپدید شدن پیام ها را فعال کنید. با کشیدن انگشت روی مکالمه گزینه «Vanish Mode» فعال می شود که پیام های شما را رمزگذاری نمی کند اما هنگام خروج از مکالمه باعث ناپدید شدن آنها می شود.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی