کد خبر: ۱۳۸۹۱
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۳

اطلاعات میلیون ها کاربر یک سایت دوستیابی هک شد

میلیون ها کاربر سایت دوست یابی «MeetMindful» روز یکشنبه اخبار ناخوشایندی در مورد هک شدن اطلاعات شخصی خود دریافت کردند.

اطلاعات میلیون ها کاربر یک سایت دوستیابی هک شد

به گزارش «نبض فناوری»، به گزارش «زد دی نت» گروه هکر «شکارچیان درخشان» داده هایی از کاربران سایت دوستیابی را منتشر کردند.

ظاهراً این درز اطلاعات حاوی داده های حساس بیش از 2.28 میلیون کاربر ثبت شده در سایت است. گزارش شده که مقاله ای با عنوان Hacker Group اطلاعات حساس 2.28 میلیون کاربر این سایت را منتشر کرده است.

این داده ها شامل اطلاعات حساس و قابل شناسایی کاربر، از جمله نام های واقعی، آدرس های ایمیل، شهر، ایالت و جزئیات کد پستی، تاریخ تولد، آدرس های IP، شناسه های کاربر فیسبوک، نشانه های احراز هویت فیسبوک و سایر موارد بود فقط در این میان پیام های آن ها فاش نشدند.

اطلاعات فاش شده می تواند برای پیوند دادن مشخصات دوستیابی افراد با هویت واقعی آنها استفاده شود. انجمن هکری که داده ها در آن ارسال شد؛ بیش از 1500 بار مشاهده شده است. این سایت دوستیابی در سال 2013  در دنور کلرادو مستقر و هنوز هم فعال است.

مشخص نیست که آیا سایت دوستیابی این اتفاق را به کاربران خود اطلاع داده یا خیر. اگر این خبر درست باشد، کاربران باید مراقب فعالیت های مشکوک باشند و در صورت لزوم ورود به سیستم و گذرواژه های خود را تغییر دهند.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی