کد خبر: ۱۳۹۳۵
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰

نخستین نمایشگاه تخصصی ایران بایو گشایش یافت

نخستین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی محصولات بیوتکنولوژی پزشکی و صنایع وابسته، با هدف معرفی توانمندی و ظرفیت‌های فعالان صنعت بیوتکنولوژی گشایش یافت.

به گزارش نبض فناوری، اولین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی محصولات بیوتکنولوژی پزشکی و صنایع وابسته توسط انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران و با هدف معرفی توانمندی و ظرفیت‌های فعالان صنعت بیوتکنولوژی کشور و ارائه آخرین دستاوردهای نوین در عرصه‌های مختلف بیوتکنولوژی گشایش یافت.

این رویداد تخصصی با پیش‌بینی تمامی تمهیدات لازم و پروتکل‌های بهداشتی مطابق با الگوهای جهانی صنعت نمایشگاهی، در فضایی ایمن و سالم و با رعایت کامل دستورالعمل‌ها به مدت سه روز تا ۹ بهمن ماه ۹۹ برگزار می شود.

این نمایشگاه با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سید حیدر محمدی مدیر کل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا ودارو و عبدالحسین روح الامینی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

این نمایشگاه با حدود ۳۰ غرفه در حوزه زیست فناوری، تولید دارو، تجهیزات پزشکی و تولید واکسن در هتل المپیک تهران دایر است.

با توجه به معرفی توانمندی ها و ظرفیت های صنعت بیوتکنولوژی کشور در نمایشگاه جانبی این رویداد، گروه دارویی برکت و موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی (تولیدکنندگان واکسن کرونا در کشور) در این رویداد حضور دارد.

با توجه به اعلام شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در نقاط زرد و نارنجی، حضور در نمایشگاه ایران بایو تنها با ثبت‌نام (رایگان) در سایت این رویداد به نشانی www.iranbio.info امکان‌پذیر است.

منبع/ ایرنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی