کد خبر: ۱۴۰۵۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۷

آسانترین راه انتقال چت ها از واتس آپ به تلگرام

اگر به دنبال انتقال چت های خود از واتس آپ به تلگرام هستید در ادامه با آسانترین راه همراه باشید.

آسانترین راه انتقال چت ها از واتس آپ به تلگرام

به گزارش «نبض فناوری»،  ممکن است به هر دلیلی بخواهید اکانت خود در واتس آپ را حذف کنید؛ از طرفی قطعا نگران از دست رفتن چت های قدیمی خود نیز هستید؛ تلگرام اکنون ابزار رسمی را راه اندازی کرده تا این انتقال فوق العاده آسان باشد.

برای شروع، باید تلگرام را روی دستگاهی که با آن از واتس آپ استفاده می کنید؛ نصب کنید. وارد حساب کاربری تلگرام شوید و سپس به واتس آپ برگردید. اکنون برای انتقال مکالمات واتس آپ باید هر صفحه چت را جداگانه باز کنید؛ سپس روی نماد سه نقطه و«more» ضربه بزنید و « Export Chat» را انتخاب کنید. می توانید در مورد انتقال فایل های چند رسانه ای یا عدم انتقال آن ها نیز تصمیم بگیرید.

آسانترین راه انتقال چت ها از واتس آپ به تلگرام

وقتی از شما در مورد محل ذخیره سازی سوال شد حتماً برنامه تلگرام را انتخاب کنید. سپس از شما خواسته می شود گروهی را انتخاب کنید تا مکالمه در تلگرام وارد شود. در صورت تمایل می توانید گروه جدیدی نیز ایجاد کنید. حال باید منتظر بمانید تا تلگرام چت های واتس آپ شما را پردازش کند.

آسانترین راه انتقال چت ها از واتس آپ به تلگرام

تلگرام نمی تواند چت های واتس آپ شما را به تاریخ دقیق وقوع آنها اختصاص دهد. یعنی مکالمه ها و پرونده های چند رسانه ای شما از تاریخ وارد کردن آنها به تلگرام مرتب می شوند.

تلگرام اعلام کرده که از همین روند می توان برای انتقال چت های خود از Line و KakaoTalk نیز استفاده کنید

آپدیت جدید تلگرام همچنین به کاربران خود این امکان را می دهد تا گپ های مخفی، گروه هایی را که ایجاد می کنند و سابقه تماس خود را برای هر دو طرف مکالمه حذف کنند. در واقع، این قابلیت حذف است که تلگرام را برای حفظ حریم خصوصی نسبت به واتس آپ کمی قوی تر می کند؛ زیرا واتس آپ فقط به شما مهلت یک ساعته می دهد تا بتوانید چیزی را که به یک گروه یا چت ارسال کرده اید حذف کنید.

برچسب ها: چت تلگرام واتس آپ
ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی