کد خبر: ۱۴۱۰۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۰

قدرت‌نمایی دیفندر در برف و یخ! +عکس

شاسی نردبانی، بدنه ای آلومینیومی، سیستم چهار چرخ محرک توانا و… تنها بخشی از فاکتورهایی هستند که باعث مشهور شدن لندروور دیفندر شده اند، خودرویی که در بحث خارج از جاده یا همان آفرود جزو سردمداران است اما وقتی که لندروور چند وقت پیش از نسل جدید دیفندر رونمایی کرد بعضی از طرفداران خیلی خوشحال نشدند.

قدرت‌نمایی دیفندر در برف و یخ! +عکس

به گزارش «نبض فناوری»، ساختار یونی بادی جدید این خودرو به اندازه مدل های پیشین دیفندر سرسخت به نظر نمی رسید.

ریچارد هموند جزو افرادی است که هنوز متقاعد نشده نسل جدید این خودرو لیاقت نشان دیفندر را داشته باشد.

قدرت‌نمایی دیفندر در برف و یخ! +عکس

همان گونه که مشاهده می کنید یک دستگاه لندروور دیفندر جدید در حال تلاش برای کشیدن تریلری است که گیر کرده و درعین حال ۶ لندروور دیگر را نیز حمل می کند.

استافورد لندروور که یکی از نمایندگی های این خودروساز در بریتانیاست مالک این کامیون بوده و ظاهراً شاهد گیر کردن آن در یخ بوده و اینجاست که دیفندر برای نجات کامیون وارد عمل شده و با سربلندی از مأموریت خارج می شود.

قدرت‌نمایی دیفندر در برف و یخ! +عکس

علیرغم چالش های موجود در ثانیه های ابتدایی که کاملاً قابل درک است، دیفندر ۱۱۰ یاد شده توانایی های خود در کشیدن محموله های سنگین را اثبات می کند.

اگرچه مطمئن نیستیم که چه چیزی باعث شده دیفندر ۱۱۰ چنین عملکردی داشته باشد اما به جرات می توان گفت پیشرانه ۳ لیتری دیزلی مدل D300 که قدرت ۲۹۶ اسب بخاری و گشتاور ۶۵۰ نیوتون متری تولید می کند یکی از فاکتورهای اصلی در تحقق چنین عملی می باشد.

قدرت‌نمایی دیفندر در برف و یخ! +عکس

انتقادات طرفداران از دیفندر جدید قابل درک است اما نمی توان این حقیقت را نادیده گرفت که نسل جدید این خودرو علیرغم فاصله گرفتن از ریشه های سنتی خود توانایی های زیادی را ارائه می کند.

منبع/ جام جم آنلاین

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی