کد خبر: ۱۴۱۱۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۵

70 نیاز فناورانه صنعت شناسایی شد

«ایران‌جهش» رویدادی فناورانه برای پاسخ به مشکلات صنایع است که با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق برگزار می‌شود.

70 نیاز فناورانه صنعت شناسایی شد

به گزارش خبرنگار« نبض فناوری» رویدادی فناورانه برای ایجاد ارتباطی دو سویه بین ایده‌پردازان و خط تولید برگزار می‌شود. «ایران‌جهش» شکوفایی استعدادها و استفاده از نیروی انسانی را هدف گرفته است. این کار برای بهینه‌سازی تولید و کسب‌وکار در حوزه‌های مختلف نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، صنایع ریلی، قطارمترو، لوکوموتیو، صنایع آلومینیوم، لوازم خانگی و دیگر محصولات فناورانه انجام می‌شود.

70 نیاز فناورانه صنعتی شناسایی شده و در این رویداد ارائه خواهد شد تا فناوران با راه‌کارهای نوآورانه خود به این چالش‌ها پاسخ دهند. شرکت‌های دانش‌بنیان، صنایع کوچک و بزرگ، پارک‌های فناوری و مراکز نوآوری به حضور در این رویداد دعوت هستند. ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانشگاه اراک، دانشگاه‌های منطقه مرکزی و موسسه آموزشی تحقیقاتی صنایع دفاعی و سازمان صنعت و معدن استان مرکزی از حامیان برگزاری رویداد ایران‌جهش هستند.

ایران جهش درگاهی شتاب‌دهنده به نیازهای صنعتی در حوزه پژوهش و نوآوری است و بستری برای ارتباط میان ایده‌ها و راه‌حل‌ها برای حل مشکلات صنایع مختلف کشور فراهم کرده است. این رویداد کمک می‌کند تا به چالش‌های مطرح در حوزه‌های ذکر شده با ارائه ایده‌های هدفمند و نوآورانه افراد پاسخ داده شود. در این رویداد شرایط برای عقد قرارداد بین صاحبان ایده و صنایع فراهم است.

ایران جهش کار خود را آغاز کرده است و به دلیل شیوع بیماری کرونا و ضرورت رعایت نکات بهداشتی، به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفته است و علاقه‌مندان می‌توانند برای پاسخ به چالش‌های مطرح شده به سایت این رویداد مراجعه کنند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی