کد خبر: ۱۴۲۱۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۰

متقلبان Call of Duty: Warzone از این بازی اخراج شدند

اکتیویژن اعلام کرد ۶۰ هزار حساب کاربری به دلیل تقلب در بازی Call of Duty: Warzone مسدود شدند.

متقلبان Call of Duty: Warzone از این بازی اخراج شدند

به گزارش« نبض فناوری» بازی Call of Duty: Warzone یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جهان است ولی یک مشکل بزرگ دارد. این مشکل به اندازه‌ای است که استریمرهای محبوب را مجبور به ترک کامل بازی کرده‌ است. اکتیویژن از سال گذشته با ممنوعیت دسته جمعی ده‌ها هزار کاربر متقلب در تلاش برای مقابله با مشکل تقلب در این بازی است. در حقیقت شرکت اکتیویژن ۶۰ هزار حساب کاربری را به خاطر استفاده از نرم افزار تقلب در Warzone بسته است. همانطور که معاون این شرکت اعلام کرده ، این ممنوعیت‌ها یک روز پس از عرضه پخش کننده CoD Vikkstar123 انجام شد، زیرا کاربران با استفاده از این نرم افزار در حال هک و تخریب بازی بودند.

تقلب‌های مشابه با تقلب کاربران Call of Duty

در حالی که اکتیویژن نگفت کاربران اخراج شده از چه نرم افزار تقلبی استفاده کرده‌اند، اما منابعی که با Vice صحبت کردند گفتند که این موج از کاربران از نرم‌افزار EngineOwning برای تقلب استفاده می‌کردند. این یک برنامه تقلب مبتنی بر اشتراک، تقلب‌ و هک‌ شدن‌ است که نه فقط برای بازی‌های CoD، بلکه برای بازی‌های محبوب دیگر مثل بازی ‌Battlefield ، Titanfall و جنگ ستارگان نیز وجود دارد.

اکتیویژن در سپتامبر سال گذشته ۲۰هزار حساب کاربری را مسدود کرد که اکثرا مشتریان EngineOwning بودند. طبق گزارشات این بار همه کاربران این برنامه را از بازی حذف کرده‌است. در آوریل ۲۰۲۰ و کمی پس از انتشار بازی ویدئویی Battle Royale، این شرکت ۷۰هزار حساب کاربری دیگر را نیز مسدود کرد.

متقلبان Call of Duty: Warzone از این بازی اخراج شدند
به گفته معاون این شرکت، برنامه EngineOwning در حال به روز کردن روش‌های تقلب‌های در بازی Warzone است. در همین حال، تیم Call of Duty در اعلامیه خود گفت که تلاش خود را برای شناسایی و آدرس‌دهی ارائه‌دهندگان تقلب در منبع، که نرم افزار شخص ثالث غیر مجاز را برای اصلاح یا هک کردن توزیع می‌کنند، ادامه می‌دهد.

متقلبان Call of Duty: Warzone از این بازی اخراج شدند
منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی