کد خبر: ۱۴۲۱۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۵

احتمال عرضه خودروی کراس اوور الکتریکی Genesis GV60 در سال ۲۰۲۱

یک نشریه ژاپنی ادعا کرد که خودروی کراس اوور الکتریکی Genesis GV60 در سال ۲۰۲۱ وارد بازار می‌شود.

احتمال عرضه خودروی کراس اوور الکتریکی Genesis GV60 در سال ۲۰۲۱

به گزارش« نبض فناوری» در اواخر ژانویه سال جاری چندین خبرگزاری برای مدل‌های احتمالی خودروی الکتریکی شرکت Genesis را منتشر کردند. این خودروساز اطلاعاتی را در مورد خودروهای G70e G80e ،G90e ،GV70e ،GV80e و GV90e ثبت کرده و همانطور که پیداست، هیچ اشاره‌ای به خودرو GV60 نشده است. این واقعیت خبرگزاری‌ها را نسبت به گزارش جدید یک نشریه ژاپنی که ادعا می‌کند خودروی Genesis کراس اوور کامپکت به نام GV60 در اواخر امسال راه اندازی می‌شود، دچار تردید کرده‌ است.

این گزارش از نشریه آسیا تایمز سرچشمه می‌گیرد و ادعا می‌کند جنسیس در واقع نام GV60 را برای اولین خودرو EV خود تایید کرده است. در اوایل سال جاری شرکت سازنده این خودرو تایید کرد که اولین کراس اوور تمام برقی خود را در اواخر امسال عرضه می‌کند اما به نام واقعی آن اشاره‌ای نکرد. این خودرو در کنار یک کراس اوور الکتریکی با مارک کیا و نسخه تولیدی هیوندای ۴۵ با مانیتور Ioniq 5 به بازار عرضه می‌شود.

توصیه می‌شود که اطلاعات مربوط به این خودرو از طریق خبرگزاری‌های معتبر پیگیری شود. با این حال به طور قطع می‌دانیم که این خودرو بر اساس معماری الکتریکی اختصاصی جدید هیوندای موسوم به Electric-Global Modular Platform ساخته خواهد شد. در این گزارش به قابلیت‌های شارژ بی سیم نیز اشاره شده است اما باید حداقل چند ماه دیگر منتظر بمانیم تا به صحت این موضوع پی ببریم.

شایعه شده جنسیس حداقل از نظر ابعاد جایگاه یک کراس اوور سطح ابتدایی را برای این برند به خود اختصاص دهد. آسیا تایمز همچنین گزارش داد که یک SUV مجهز به باتری دیگر در دسامبر سال جاری به صفوف نام تجاری این شرکت خواهد پیوست. این خودرو GV70e نامیده می‌شود و بالاتر از GV60 قرار می‌گیرد و به عنوان یک گزینه کاملا الکتریکی برای GV70 مطرح خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی