کد خبر: ۱۴۲۳۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۰

ذهن خلاق‌ کودکان ثروت‌آفرینی می‌کند و کارآفرینی گسترش می‌یابد

رویدادی فناورانه برای شناسایی استعداد ذهن خلاق کودکان برگزار می شود. این جشنواره به دنبال استفاده از توانمندی کودکان در حوزه‌های مختلف است.

ذهن خلاق‌ کودکان ثروت‌آفرینی می‌کند و کارآفرینی گسترش می‌یابد

به گزارش «نبض فناوری»، «جایزه ملی خلاقیت ذهن کارآفرین کودکان» بهانه‌ای است برای اینکه استعداد کودکان در حوزه‌هایی چون پژوهش‌های پزشکی، راه‌کارهای کودکانه در رابطه با راه‌های مقابله با کرونا، صنایع دستی و فرهنگی خلاقانه، دست‌سازه‌های ورزشی کودکانه و غیره را شناسایی کند.

این رویداد که با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و توسط پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود محلی است برای بررسی و نمایش استعدادهای کودکانه.

از دیگر محورهای جایزه ملی خلاقیت ذهن کارآفرین کودکان می‌توان به «ویدئو خلاقانه تذکر مودبانه کودکان به بزرگ‌ترها برای استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی»، «خلاقیت در زمینه ایده‌های پزشکی دوران کرونا از قبیل طراحی لباس پرستاری جدید، لباس پزشکی جدید، ماسک و شیلد با طرح‌های کودکانه و جذاب» و غیره اشاره کرد.

در بخش دست‌سازه‌ها نیز موضوعاتی مانند «صنایع دستی و فرهنگی خلاقانه»، «تولید و فروش گل و گیاه»، «اوریگامی» و «کاردستی‌های علمی» انتخاب شده است. همچنین ایده‌های جذاب کارآفرینی مانند «ارائه ایده های کارآفرینانه در قالب فروشگاه‌های بازی» و «راهکارهای نوین کسب و کار و ساخت اپلیکیشن و سایت» و «فروشگاه های مجازی» نیز در این رویداد مدنظر است.

مهلت ارسال آثار تا ۲۲ بهمن ۹۹ اختتامیه آن ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی http://ictc.isti.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی