کد خبر: ۱۴۳۴۶
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۰
بر اساس رضایت مشتری؛

پرطرفدار و کم طرفدارترین خودروها کدامند+جدول

سایتCR هر ساله برای مدل های جدید خودرو بر اساس پاسخ های مشتریان امتیاز رضایت مالک را محاسبه می کند. این سایت معتقد است که یافته ها بر اساس تجارب صاحبان واقعی خودرو بینشی بسیار ارزشمند ارائه می دهد.

پرطرفدار و کم طرفدارترین خودروها کدامند+جدول

به گزارش «نبض فناوری»، افرادی که کاربران خودروها هستند مرجع های خوبی برای بررسی رضایتمندی از یک خودرو بحساب می آیند. صفحات زیر حاوی نتایج آخرین نظرسنجی ها در مورد خودروها از جمله مدل های 2021 و کمترین و بیشترین رضایت ها از آن ها است.

نکات برجسته رضایت مالکان

الکترونیک داخل اتومبیل

وقتی از اعضای CR در مورد رضایت از سیستم اطلاعاتی / سرگرمی پرسیده شد، دو مدل از لکسوس، دو مدل از اینفینیتی و یک مدل از آکورا در پنج رتبه اول قرار گرفتند.

خودروی شاسی‌بلند با سه ردیف صندلی (Three-Row SUVs)

نبرد میان خودروسازان برای تهیه بهترین نسخه از این خانواده به ویژه در سال های اخیر شدت گرفته است. اما وقتی صحبت از راحتی داخلی می شود، اعضای CR نسبت به مدل های لوکس مانند ولوو XC90 کمی از مدل های ارزانتر مانند کیا تلوراید رضایت دارند. همه SUV های سه ردیف برای راحتی بیشترین امتیاز متوسط ​​یا بالاتر را کسب کرده اند؛ اما خریداران باید در نظر بگیرند که آیا واقعاً ارزش صرف هزینه اضافی را دارد (به طور متوسط ​​حدود 20هزار دلار)

رضایت بخش ترین مارک ها

تسلا در میان 27 برندی که در این نظرسنجی بودند، رتبه اول رضایت کلی مالک را به خود اختصاص داده است. لینکلن، رام و کرایسلر در رتبه های بعدی بودند.

در جدول زیر به ترتیب خودروهایی که بیشترین و کمترین رتبه را در بین رضایت مشتریان دارند لیست شده اند.

پرطرفدار و کم طرفدارترین خودروها کدامند+جدول

 

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی