کد خبر: ۱۴۳۹۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

گوشی Galaxy A۵۲، ۵G با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر عرضه می‌شود

اطلاعات منتشر شده از گوشی Galaxy A52 5G بخش عمده‌ای از مشخصات سخت افزاری این گوشی را نشان می‌دهد.

به گزارش «نبض فناوری» شرکت سامسونگ گوشی‌های ارزان قیمت و میان رده‌ای را تولید می‌کند که این تلفن‌ها نیز از نسل پنجم فناوری استفاده می‌کنند.

گوشی Galaxy A۵۲، ۵G یکی از همین دستگاه‌های جدید است که به تازگی، یک مانع نظارتی دیگر را رد کرده و اکنون چراغ سبز FCC را دریافت کرده است. این آزمایشگاه دو مدل SM-A۵۲۶B و A۵۲۶DS را آزمایش کرده، تنها تفاوت آن‌ها در این است که «B» یک مدل تک سیم کارت است، در حالی که «DS» دو سیم کارت است. به غیر از این مورد، دستگاه‌ها یکسان هستند.

باتری این دستگاه‌ها ۴۵۰۰ میلی آمپری است. شارژر آن از نوع EP-TA۲۰۰ است که یک شارژر کاملا معمولی ۱۵ وات است. اطلاعات این گوشی به طور گسترده درز کرده و گفته شده که به تراشه Snapdragon ۷۵۰G برای اتصال ۵G مجهز است، به علاوه گواهینامه‌های بلوتوث و Wi-Fi این گوشی نیز منتشر شده است. صفحه این گوشی نیز AMOLED ۶.۵ اینچی است، ولی هنوز اطلاعاتی در مورد دوربین‌ها موجود نیست. به هر حال، نسخه ۴G این گوشی نیز وجود خواهد داشت، که از Snapdragon ۷۲۰G استفاده خواهد کرد.

گوشی Galaxy A۵۲، ۵G با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر عرضه می‌شود

گفته می‌شود قیمت‌های این گوشی در اروپا از ۴۶۰ یورو برای یک تلفن ۶/۱۲۸ گیگابایتی شروع می‌شود و برای یک دستگاه ۸/۲۵۶ گیگابایتی تا ۵۱۰ یورو افزایش می‌یابد. تست‌های FCC شامل کارت microSD است، بنابراین فضای ذخیره سازی قابل ارتقا خواهد بود. این قیمت برای مدل ۵G است، البته مدل ۴G ارزان‌تر خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی