کد خبر: ۱۴۵۲۲
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۸

ایده‌های فناوری‌محور به سرمایه‌گذاران بین‌المللی معرفی می‌شود

رویداد سرمایه‌گذاری فناوری TIM2021 با هدف ایجاد فضایی برای سرمایه‌گذاری روی ایده‌های فناوری محور 28 و 29 بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری» پیدا کردن ایده‌هایی که پتانسیل و تیم خوبی برای اجرا داشته باشند، خصوصا در حوزه فناوری کار دشواری است. رویداد سرمایه گذاری فناوری موسوم به TIM جایی است که بهترین ایده‌ها و استارتاپ‌های فناوری‌محور به سرمایه‌گذاران بین‌المللی و تخصصی این حوزه معرفی می‌شوند.

استارتاپ‌ها از کشور‌های مختلف با هدف تعامل و ارائه راه‌حل برای مسائل یکسان در حوزه فناوری کشور‌های عضو D-۸، به بیان تجربیات و ایده‌های خود می‌پردازند و در مقابل کارشناسان TIM هم با بررسی همه‌جانبه‌ی ایده‌ها و تجهیز مدیران استارتاپ‌ها به دانش روز دنیا، عدم اطمینان موجود را برای سرمایه‌گذاران به حداقل می‌رسانند؛ بنابراین این رویداد فرصتی بی‌نظیر برای سرمایه‌گذاری مشترک بین‌المللی خواهد بود.

TIM چیست و چگونه برگزار می‌شود؟

TIM مخفف شده Technology Investment Meeting است و به گردهمایی ایده‌پردازان، منتور‌های کسب‌وکار و سرمایه‌گذاران اشاره دارد. TIM جایی است که این افراد در آن به تبادل تجربه، یادگیری و کشف فرصت‌های کسب‌وکار می‌پردازند. این رویداد پیش‌تر در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۲۰ در ایران برگزار شده و قرار است سومین دوره آن ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه سال جاری برگزار شود.

همکاری سازمان ۸-D متشکل از هشت کشور اسلامی (اندونزی، ایران، ترکیه، نیجریه، پاکستان، مصر، پاکستان و بنگلادش) و شبکه انتقال فناوری بین این هشت کشور (D۸TTN) باعث شده است تا سرمایه‌گذاران خارجی و منتور‌های بین‌المللی و معتبری در این رویداد حضور پیدا کنند. به دلیل بحران شیوع جهانی ویروس کرونا، بیشتر بخش‌های TIM امسال به شکل آنلاین برگزار خواهد شد.

این رویداد شامل افتتاحیه هسته مدیریتی و جلسات ارائه ایده‌های استارتاپی به کارشناسان است. افتتاحیه هسته مدیریتی TIM۲۰۲۱ به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی