کد خبر: ۱۴۶۳۱
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

جوان‌ترین عضو خانواده پورشه به زودی معرفی می‌شود+عکس

شرکت پورشه به زودی خودرو 911 GT را با موتور فوق قدرتمند معرفی می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، جوان‌ترین عضو خانواده پورشه GT3، یعنی خوردو پورشه 911 GT ، قرار است به زودی معرفی و روانه بازار گردد. این معرفی قرار است به صورت پخش زنده جهانی پخش شود و مخاطبان می‌توانند لحظه به لحظه پیگیر اتفاقات این رویداد بزرگ باشند. آخرین تولید شرکت پورشه فردا ۲ بعد از ظهر به وقت گرینویچ به طور رسمی معرفی می‌شود.

ویژگی‌های خودرو 911 GT3

موتور توربوشارژ و الکتریکی 911 GT3 جدید برای افرادی که سوار ماشین نیستند ممکن است ترسناک و مانند یک دایناسور به نظر برسد. یک پیشرانه بزرگ ۴/۰ لیتری تخت که دارای شش تهویه طبیعی در قلب جدیدترین خودرو GT پورشه قرار خواهد گرفت که با انتخاب بین جعبه دنده دستی قدیمی و PDK کامل می‌شود. وجود سه رکاب در یک اتومبیل اسپرت، یک چشم انداز نادر ایجاد کرده است ولی کاربران خوشحال می‌شوند که پورشه برای مدل ۹۹۲ خود این ویژگی جالب را حفط کند.

جوان‌ترین عضو خانواده پورشه به زودی معرفی می‌شود+عکس

با استفاده از توسعه موتور نصب شده در 991/2 Speedster ، GT3 جدید دارای خط قرمز ۹۰۰۰ دور در دقیقه است. موتور خودرو دارای صدای زیاد در دورهای پایین است. این در حالی است که با رسیدن به آن منطقه قرمز دور سنج به یک صدای بلندتر تبدیل می‌شود. تفاوت‌هایی بین مدل‌های اروپایی و آمریکای شمالی وجود خواهد داشت، زیرا مدل دوم بدون فیلتر ذرات معلق خواهد بود.

جوان‌ترین عضو خانواده پورشه به زودی معرفی می‌شود+عکس

خودرو جدید پورشه فراتر از جعبه دنده DIY است و تعجب آور نیست که GT3 جدید به عنوان یک مدل Touring از آن یاد می‌شود. این مدل از چرخ‌های عقب پر زرق و برق مدل معمولی به طراحی ظریف‌تر رسیده‌ است، هرچند که ممکن است این اتفاق در تاریخ دیگری به دست آید. پیشرفت‌های انجام شده در شاسی و سیستم تعلیق باید چند ثانیه از زمان دور Nürburgring ارزیابی شود.

جوان‌ترین عضو خانواده پورشه به زودی معرفی می‌شود+عکس

منبع/باشگاه خبرنگاران

 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
صمد
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
سلام. متن را به گوگل دادید تا ترجمه کند؟ از سایت شما بعید بود.
0
0
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی