کد خبر: ۱۴۶۸۵
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۲

هشتمین گردهمایی «هلدینگ فناوری نگاه» برگزار شد

این گردهمایی‌هایی به صورت ماهانه و با هدف اطلاع‌رسانی آخرین دستاوردها و رویکردهای سازمان و همچنین تقدیر از همکاران برگزیده برگزار می‌شود

به گزارش نبض فناوری،گردهمایی هشتم هلدینگ فناوری نگاه در تاریخ 29 بهمن 1399 برگزار شد و کارکنان نگاه در این گردهمایی به صورت آنلاین شرکت کردند.

این گردهمایی‌هایی به صورت ماهانه و با هدف اطلاع‌رسانی آخرین دستاوردها و رویکردهای سازمان و همچنین تقدیر از همکاران برگزیده برگزار می‌شود.

در گردهمایی هشتم کاوه اشتهاردی رئیس هیات مدیره هلدینگ فناوری نگاه ضمن تشکر از همراهی و حمایت تمام عیار بانک کارآفرین، گفت: « هدف از تاسیس شرکت نگاه کارآفرین نه انجام همان کارهای سابق تحت نامی جدید بلکه سریع‌تر، صحیح‌تر و قوی‌‌تر انجام دادن کارها و رسیدن اهداف مورد نظر بانک کارآفرین در حوزه فناوری است.»

حسین اسلامی | هلدینگ فناوری نگاه - negah holding

در این مراسم حسین اسلامی مدیرعامل هلدینگ فناوری نگاه با اشاره به 250 روز در کنار هم بودن و دو برابر شدن تعداد کارکنان نگاه، گفت: « همزمان با بزرگتر شدن نگاه، انتظارات از آن هم بیشتر می‌شود. ما برای پاسخگویی به این انتظارات راهکار خاص خودمان را داریم. نگاه در پی تبدیل شدن به مجموعه‌ای با تعداد بالای کارکنان و دفاتر نیست. ما در نگاه به دنبال تعامل و همکاری با مجموعه‌های بیرون از خود و استفاده از ظرفیت‌های آنها هستیم. بدین ترتیب هم قادر به انجام کارهای بزرگ خواهیم بود و هم این کارها را به سرعت و با چابکی پیش خواهیم برد».

بیژن مساوات | هلدینگ فناوری نگاه - negah holding

در ادامه بیژن مساوات مدیر عملیات شرکت نگاه بانک با بیان این مطلب که می‌تواند تجربه کاری‌اش در بانک کارآفرین و هلدینگ فناوری نگاه را با واژه “تغییر” توصیف کند، گفت: «تغییراتی که ما در اداره عملیات شاهد آن بودیم هم در چارت سازمانی بود هم در بهبود زیرساخت‌ها بود و در مجموع اتفاقات خوبی رقم خورد، از جمله 29 اقدام اختصاصی که پروژه آنها به پایان رسیده است. یکی از پروژه‌های مهم فراهم شدن زیرساخت دورکاری همکاران و پیمانکاران بود، همچنین پروژه ارتقای core و BI و همه این دستاوردها فقط به لطف توانمندی بالای نیروهای انسانی موجود در نگاه و همدلی بسیاری است که در مجموعه وجود دارد».

آشتیانی - قسطا | هلدینگ فناوری نگاه - negah holding

محمدرضا آشتیانی مدیرعامل استارت‌آپ «قسطا» از مجموعه «مدیریت ثروت ستارگان» مهمان ویژه این دورهمی بود. او در ابتدا از داستان شکل‌گیری قسطا حرف زد و در ادامه در مورد انتظار استارت‌آپ‌ها از سرمایه‌گذارها گفت. او کوشید به شکلی نمادین ابعاد گوناگون این رابطه را تشریح کند.

در دورهمی هشتم هلدینگ فناوری نگاه علاوه بر تقدیر از پرسنل برگزیده، مسابقه پانتومیم به صورت آنلاین برگزار و هدایای برندگان مسابقه دوره هفتم تقدیم آنها شد.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی