کد خبر: ۱۴۷۹۹
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

مهلت 3 ماهه عودت گوشی های تاشو سامسونگ در صورت نارضایتی+جزئیات

شرکت سامسونگ اعلام کرده دوره عودت جدیدترین تلفن های تاشو خود را به 100 روز افزایش می دهد.

به گزارش «نبض فناوری»، خریداران Galaxy Z Fold 2 و Z Flip می توانند هر دو دستگاه را خریداری بیش از سه ماه از آن استفاده کرده و با بازپس گرفتن تمام پول خود آن را پس دهند.

سامسونگ این برنامه جدید را «خرید و امتحان» می نامد. این اولین بار است كه غول تکنولوژی کره ای اینچنین سخاوتمندانه اقدام به اجازه عودت کرده است. پیش از این زمان این عودت 15 روزه بود.

سخنگوی سامسونگ در بیانیه ای گفت: این ابتکار جدید به مصرف کنندگان کمک می کند تا از اینکه دستگاه تاشو برای آن ها مناسب است یا خیر مطمئن شوند. به گزارش نبض فناوری این بخشی از تعهد سامسونگ جهت دسترسی بیشتر همه افراد به دستگاه های تاشو است.

سامسونگ اعلام کرد که برنامه سفارش هرکدام از این دستگاه ها از طریق وبسایت سامسونگ و تا اول آوریل خواهد بود.

گوشی Samsung Galaxy Z Fold 2 که دارای تکنولوژی 5جی از نظر فنی چهارمین تکرار خط تولید تاشو این شرکت است و پاییز سال گذشته به عنوان نسخه بهبود یافته از Galaxy Fold اصلی منتشر شد. قیمت آن 1،999.99 دلار است، اگرچه سامسونگ در حال حاضر فروش واجد شرایط دستگاه را در وب سایت خود به قیمت 1499،99 دلار انجام می دهد.

Galaxy Z Flip 5G سومین برداشت سامسونگ از تلفن های تاشو است؛ که اکنون با قیمت 1،199،99 دلار به فروش می رسد اگرچه سامسونگ اعلام کرده که می توان از طریق وبسایت آن را با قیمت ارزان 649.99 دلار دریافت کرد.

ارسال نظرات
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی