کد خبر: ۱۴۸۸۱
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۳

سه ساعت هوشمند جدید Moto در تابستان امسال عرضه می شوند+عکس

شایعه شده که سه ساعت هوشمند جدید Moto در تابستان امسال ارائه می شوند.

به گزارش «نبض فناوری»، ساعت هوشمند Moto 360 موتورولا در سال 2019 توسط یک شرکت شخص ثالث به نام eBuyNow از فراموش شدن و پیوستن به تاریخ نجات یافت.

 Moto 360 جدید دقیقاً مانند صفحه اصلی ورژن قبلی آن (که اولین بار در سال 2014 منتشر شد) دارای صفحه گرد است.

 اکنون گفته می شود eBuyNow قرار است در اواخر امسال از سه ساعت هوشمند جدید Moto رونمایی کند. یک کاربر توییتر به نام فیلیپه برهاو، که خود را بزرگترین جمع کننده و طرفدار موتورولا در جهان می نامد، در این شبکه اجتماعی برخی از اطلاعات مربوط به ساعتهای جدید را منتشر کرده است.

 Moto Watch One در سمت چپ و Moto Watch در سمت راست 

سه ساعت هوشمند جدید Moto در تابستان امسال ارائه می شوند+عکس

 

Watch One و Moto G Smartwatch هر دو به طرح مدور 360 درجه ای بازمی گردند که در نسخه های قبلی ساعت های موتو 360 یافت می شود. Moto Watch One  دارای طراحی کلاسیک و Moto G از ظاهری اسپرت برخوردار است.

شایعه شده بود که ساعت هوشمند Moto G Smart ابتدا در ژوئن سال جاری معرفی شود؛ در حالی که Moto Watch One وMoto Watch  در ماه جولای رونمایی می شوند. به گزارش نبض فناوری این ساعت ها باید از سیستم عامل Wear OS استفاده کنند و می تواند توسط تراشه اسنپ دراگون Wear 4100 تأمین انرژی شود.

سه ساعت هوشمند جدید Moto در تابستان امسال ارائه می شوند+عکس

 Moto 360موجود در حال حاضر  با قیمت 199.99 دلار ، از یک نمایشگر 1.2 اینچی (محافظت شده توسط گوریلا گلس 3 ) برخوردار است و دارای 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 1 گیگابایت حافظه است. به گزارش نبض فناوری این دستگاه به یک مانیتور ضربان قلب، Google Pay ، GPS، پشتیبانی از تعامل دستیار Google و باتری 355 میلی آمپری مجهز شده است. این دستگاه در تمام طول روز کار می کند و در عرض یک ساعت  100 درصد شارژ می شود.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی