کد خبر: ۱۵۴۴۵
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۰

تصاویری لو رفته از گوشی Xiaomi Mi Mix تاشو

به تازگی تصاویری از گوشی تاشو شرکت شیائومی منتشر شده که نشان می دهد لولایی در وسط آن وجود دارد و به دوربین سه گانه مجهز است.

به گزارش «نبض فناوری»، عکس‌های جاسوسی از نمونه اولیه تلفن همراه تاشو شرکت شیائومی در اوایل سال جاری به بیرون درز کرد و اکنون عکس‌های بیشتری نیز در اینترنت منتشر شده است که نمای پشت دستگاه را نشان می‌دهد. ظاهراً این گوشی از سری Mi Mix خواهد بود و مانند سری Galaxy Fold سامسونگ و Huawei Mate X 2 لولای داخلی دارد.

اطلاعاتی مختصر از گوشی تاشو منتشر شده است

تصاویر منتشر شده قالب گوشی را نشان می‌دهد و هیچ صفحه‌ای روی این عکس‌ها وجود ندارد. یک تنظیم دوربین سه گانه نیز در قسمت پشت گوشی وجود دارد، اما فقط یک مکان نگهدارنده است، بنابراین ممکن است طراحی نهایی تغییر کند. آنچه تغییر نخواهد کرد، ترازبندی افقی لولا‌ها است. مشخصات Xiaomi ODIN نیز منتشر شده و ظاهراً در کد MIUI مشاهده شده است. این گوشی به یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی AMOLED، یک اسنپدراگون ۸۸۸ SoC و یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش مجهز است.

تصاویری لو رفته از گوشی Xiaomi Mi Mix تاشو

همگان از دیدن آرم Mix در پشت این گوشی‌ها تعجب کردند، زیرا آخرین تلفنی که از آن خانواده به قفسه‌های فروشگاه راه یافت، Mi Mix ۳ بود که بیش از دو سال از عرضه آن می‌گذرد. این سری معمولاً مخصوص تلفن‌هایی است که یک گام از طراحی معمولی جلوتر هستند، اما این احتمال وجود دارد که این تصاویر محصول آرزو یا و آرزو‌های کسی باشد و هیچ چیز هنوز قطعی نیست، حتی اگر شیائومی واقعاً روی یک گوشی تاشو کار کند.

تصاویری لو رفته از گوشی Xiaomi Mi Mix تاشو

تصاویر منتشر شده یک دستگاه تاشو با مارک Mix را نشان می‌دهد که شبیه دستگاهی است که کسی در جریان حمل و نقل در ماه ژانویه از آن عکس گرفته است. این دستگاه نه در اواخر سال جاری وارد می‌شود و نه اولین گوشی هوشمند تاشو است که شیائومی عرضه می‌کند.

تصاویری لو رفته از گوشی Xiaomi Mi Mix تاشو

منبع/ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
چه عکسای شیکوپیکی هم لورفته.اینا را عمدی لومیدنوهمش بازار گرمیه
0
0
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی