کد خبر: ۱۵۶۴۹
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ | ۱۶:۳۱

۴ ویژگی مهم که با حذف واتساپ از دست خواهد رفت

سیاست ‌های جدید واتساپ باعث کوچ کاربران از این پیامرسان به دیگر برنامه‌ها شده و کاربران با رفتن از واتساپ ویژگی های خوبی را از دست خواهند داد.

به گزارش« نبض فناوری» پیامرسان واتساپ اطلاعیه را منتشر و اعلام کرد که سیاست حفظ حریم خصوصی خود را تغییر داده و کاربران اگر آن را نپذیرند نمی‌توانند از این پیامرسان استفاده کنند، تغییرات جدیدی که صد‌ها هزار کاربر WhatsApp را به برنامه‌های گفتگوی رقابتی مانند تلگرام و سیگنال سوق داد تا داده‌های خود را در فضایی خصوصی نگه دارند. تعداد زیادی از ویژگی‌ها وجود دارد که کاربرانی که تصمیم به ترک واتساپ داشتند آن‌ها از دست دادند، این ویژگی‌ها در برنامه‌های گفتگوی دیگر وجود ندارد.

در ادامه این ویژگی‌ها را می‌خوانید:

فضای ذخیره سازی زیاد

روزانه بسیاری از تصاویر یا ویدئو‌ها در واتساپ به اشتراک گذاشته می‌شوند، ممکن است کاربران بخواهند هزاران تصویر و ویدئو را روی تلفن خود نگه دارند، اما فضایی ندارند، این تصاویر در فضای ذخیره سازی واتساپ ذخیره می‌شوند.

۴ ویژگی مهم که با حذف واتساپ از دست خواهد رفت

تماس صوتی و تصویری گروهی

ویژگی تماس فوری کنفرانس ویژگی دیگری است که ممکن است کاربران با رفتن از واتساپ آن را از دست بدهند، زیرا تلگرام پشتیبانی از تماس صوتی یا تماس تصویری گروهی را ارائه نمی‌دهد و فقط می‌توان تماس‌های تک به تک برقرار کرد. واتساپ تماس صوتی و تصویری گروهی را با ۸ کاربر پشتیبانی می‌کند.

۴ ویژگی مهم که با حذف واتساپ از دست خواهد رفت

ویژگی (picture-in-picture) PiP

سیگنال پشتیبانی از حالت picture-in-picture را که واتساپ دارد را ارائه نمی‌دهد، این ویژگی به کاربر امکان می‌دهد حتی هنگام چت کردن با کسی ویدئو‌های مشترک را در برنامه پیامرسان پخش کنند این ویژگی از ویدئو‌های سیستم عامل‌های معروف مانند یوتیوب، فیسبوک و اینستاگرام پشتیبانی می‌کند.

به روزرسانی‌ها و رابط کاربری ساده

واتساپ دارای ساده‌ترین رابط کاربری است که کاربر در آن می‌تواند به سرعت تماس بگیرد یا وضعیتی اضافه کند، همچنین یک نوار جستجو در بالا وجود دارد که می‌توان بلافاصله پیام یا هر محتوای دیگری را جستجو کرد، این برنامه همچنین یک نسخه به روزرسانی را برای یک تجربه پیشرفته و راحت ارائه می‌دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
قاسم یوسفی سادات
۰۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
خلیی عالی بود وراحت همه سنین میتونستن ازش استفاده کن مثل تلگرام یا برنامه های دیگر نبود خیلی راحت میتونستی تماس تلفنی یا پیامی برقرار کنی فیلمها وعکسهای زنده خودتو به دوستات بفرستی وهمچنین دوستات برای تو وخلی چیزای دیگه خلیی خیلی دیگه فکر کنم بدون واتساپ گوشی دست گرفتن معناعی نداره ٪واقعن بد میشه اگه واتساپ حذف بشه ایا کسی که میخواد این برنامه واتساپو حذف میکنه حداقل برنامه ای داره که جای گزین اون بکنه وبا اون کیفیت یانه جنگ زور ازمایی پولداراست
0
0
ناشناس
۰۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
بابا کم چرت و پرت بگو
کجا فضای ذخیره سازی داره
ایتا که از همه لحاظ از واتس اپ بهتر هست
تلگرام و سیگنال چه کوفتی هستن
تو به قوای واتس آپ فن هستی
فقط از واتس اپ داری دفاع میکنی
0
0
Maziyarm
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
خیلی ممنون از شرکت و سازندگان مهندسین خوب واتس آپ که هموطن های خودمون هستن و این جهان هستی فقط ازاسراعیل و ایران بوجودآمده و ب امید تمام شدن این روزهای سخت و دشوار زندگی هامون من که از پدرم میخواهم یا اون چیزایی ک دلم میخواهد رو بهم بده یا اینکه دیدم طول میکشه و بهم نرسیده آرزوهام وهدف هام اینقدر شکررش میکنم اینقدر بهش نزدیک میشم و اینقدر مثل خودش اطبالا زندگی هامون رو میبینم ک بتونم مثل اون چیزی ک توی ذاتم هست باشم که ذات هر انسان از خداست و خداوند منبع خوبی هاست و ناظرهمه کارهای خوب و بدمون ...
۱۰۰بار بدی کردیو دیدی ثمرش را ....

خوبی چ بدی داشت که یک بار نکردی ...

ممنون که به حرفام ت جه کردی پدرم ای خالق همه هستی های زمین ...
دوستت دارم خدایا پدرم ...
0
0
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
وبگردی