کد خبر: ۱۵۶۵۸
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

اطلاعات درز کرده درباره گوشی Realme 8 Pro

شرکت ریلمی تلفن جدید خود را در مارس سال جاری رونمایی می‌کند و اخیرا اطلاعات جدیدی درباره این تلفن منتشر شده است.

اپل iOS 14.4.2 را برای بهبود امنیت محصولاتش منتشر کرد

به گزارش« نبض فناوری» تلفن جدید شرکت Realme با نام تجاری Realme ۸ Pro قبلا توسط شرکت Realme معرفی شده بود و برخی از مشخصات آن نیز فاش شده بود. این تلفن در ۲۴ مارس رسمی خواهد شد، اما تصاویری جدید و اطلاعات بیشتری از این تلفن منتشر شده و نشان می‌دهد که از چه شکل و ظاهری برخوردار است. گوشی Realme 8 Pro دارای یک شارژر 50W SuperDart در جعبه است که می‌تواند باتری را فقط در مدت ۴۷ دقیقه به شارژ ۱۰۰ درصد برساند!

دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مهم‌ترین عامل فروش

بزرگترین عامل فروش Realme 8 Pro دوربین اصلی جدید 108MP آن است که از جمله قابلیت‌های حالت ستاره‌ای، تغییر حالت شیب و افکت پرتره برخوردار است. این دوربین یک سنسور ۱ / ۱.۵۲ سامسونگ ISOCELL HM2 است که می‌تواند با ضبط هشت عکس ۱۲ مگاپیکسلی پشت سر هم و قرار دادن آن‌ها در یک تصویر با وضوح بالاتر، عکس‌های بزرگنمایی شده ۳ برابر را به دست آورد.

اطلاعات درز کرده درباره گوشی Realme 8 Pro

اطلاعات درز کرده درباره گوشی Realme 8 Pro

علاوه بر این، این گوشی تقریباً ۱۷۶ گرم وزن و ۸.۱ میلی متر ضخامت دارد. این تلفن با دو سیم کارت (GSM و GSM) است که ممکن است کارت‌های Nano-SIM و Nano-SIM را بپذیرد. حدس زده می‌شود که این گوشی با صفحه نمایش لمسی خازنی ۶.۴ اینچی SUPER AMOLED همراه باشد که ممکن است دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل باشد.

اطلاعات درز کرده درباره گوشی Realme 8 Pro

هسته این تلفن، Kryo 470 + 1.8 گیگاهرتز، Hexa Core، Kryo 470 با پردازنده Qualcomm Snapdragon 730G است. همچنین، تلفن همراه ریلمی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود که با استفاده از کارت microSD تا ۲۵۶ گیگابایت قابل افزایش است.

اطلاعات درز کرده درباره گوشی Realme 8 Pro

تلفن هوشمند جدید Realme 8 Pro همراه با RealmeUI 2.0 از جعبه خارج می‌شود. این برنامه مبتنی بر اندروید ۱۱ است. پنل پشتی Realme 8 Pro بسیار جذاب است و از بافت خوبی برخوردار است که باعث می‌شود چیزی به آن نچسبد و قسمت پشتی گوشی کثیف نشود.

منبع باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی