کد خبر: ۱۵۷۳۲
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۰ | ۲۰:۳۵

رونمایی شیائومی از روتر سه بانده Mi AX9000 با پشتیبانی WiFi 6

شرکت شیائومی در یک کنفرانس آنلاین از محصول خود یعنی روتر Wi-Fi جدید Mi AX9000 Gaming رونمایی کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت شیائومی از محصولات جدید خود برای عرضه به بازار رونمایی کرد. در این کنفرانس آنلاین، این شرکت روتر Wi-Fi جدید Mi AX9000 Gaming را معرفی کرد که دارای استانداردهای WiFi 6 است.

روتر Mi AX9000 از نوع سه بانده بوده و از هر دو باند ۲.۴ گیگاهرتز و 5G پشتیبانی می‌کند. این محصول به تراشه کوالکام مجهز شده و یکی از ویژگی‌های قابل توجه آن، بهره مندی از باند سوم 5G Game است. این باند همانطور که از نامش پیداست مخصوص بازی طراحی شده است. به علاوه ، AX9000 پهنای باند 4 × 4 160 مگاهرتز را بیش از 4 × 4 80 مگاهرتز ارائه می‌دهد که در روترهای سری AX3000 گنجانده شده است.

روتر جدید WiFi همچنین از MU-MIMO و OFDMA پشتیبانی می کند، به این معنی که می‌تواند از اتصال 16 دستگاه پشتیبانی کند. با نگاه به طراحی ، روتر با LED های متقاطعX در بالای روتر هشت ضلعی خود، زیبایی منحصر به فردی دارد. چهار آنتن را می‌توان با چهار درگاه LAN نیز در عقب مشاهده کرد. قابل ذکر است ، این شرکت همچنین یک پورت USB 3.0 نیز ارائه داده است. برای خنک سازی، این دستگاه همچنین دارای یک فن است که می‌تواند روتر را خنک نگه دارد.

رونمایی شیائومی از روتر سه بانده Mi AX9000 با پشتیبانی WiFi 6

به لطف پردازنده کوالکوم، روتر WiFi بسته به فرکانس متصل شده از سرعت تا 4804 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. شیائومی همچنین با اتصال به روتر جدید Mi AX9000، که می‌تواند از طریق دیوارها یا موانع موجود در خانه کاربران‌، سرعت زیادی تا برد 12 متر را ارائه دهد. روتر جدید با قیمت 999 یوان (تقریباً 152 دلار آمریکا) در دسترس خواهد بود.

منبع/ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی