کد خبر: ۱۵۷۸۱
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۰ | ۲۱:۴۰

قابلیت های جذاب Google Chrome که کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد

در این خبر به چند قابلیت که در رابطه با Google Chrome که نمی‌دانستید می‌پردازیم.

به گزارش «نبض فناوری»، گوگل Chrome یک مرورگر وب رایگان است که سال‌ها توسط شرکت گوگل در اختیار عموم قرار گرفته است. در این خبر به پنج نکته که در خصوص این مرورگر نمی‌دانستید پرداخته‌ایم.

پخش موسیقی یا ویدئو

در رایانه، مرورگر Chrome را باز کنید. در یک صفحه، موسیقی، فیلم یا هر چیز دیگری را با صدا پخش کنید. می‌توانید در آن صفحه بمانید یا به صفحه دیگری بروید. برای کنترل صدا، در بالا سمت راست، روی کنترل رسانه کلیک کنید. می‌توانید مکث کنید، به آهنگ یا ویدئوی بعدی بروید، یا برای بازگشت به صفحه‌ای که آهنگ یا ویدئو پخش می‌کند کلیک کنید. همچنین، اگر در صفحه بمانید یا به رسانه دیگری بروید، رسانه شما به پخش آن رسانه ادامه خواهد داد. در یک صفحه، یک ویدئو پخش کنید؛ برای مشاهده فیلم هنگام مرور در صفحه‌های دیگر، در بالا سمت راست، روی کنترل رسانه کلیک کنید و وارد حالت تصویر در تصویر شوید.

قابلیت های جذاب Google Chrome که کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد

بدافزار را به صورت دستی حذف کنید

مرورگر Chrome می‌تواند به شما کمک کند برنامه‌های مشکوک یا ناخواسته را در رایانه خود پیدا کنید. اگر Chrome برنامه ناخواسته‌ای پیدا کرد، روی حذف کلیک کنید. این مرورگر نرم افزار را حذف می‌کند، برخی تنظیمات را به حالت پیش فرض تغییر می‌دهد و برنامه‌های افزودنی را خاموش می‌کند. همچنین می‌توانید بدافزار را به صورت دستی بررسی کنید. Chrome را باز کنید. در بالا سمت چپ، روی «بیشتر» و سپس تنظیمات کلیک کنید. در پایین، روی Advanced کلیک کنید. در بخش «تنظیم مجدد و تمیز کردن» سپس روی «پاک کردن رایانه» کلیک کنید. گزینه Find را کلیک کنید. اگر از شما خواسته شد نرم افزار ناخواسته را حذف کنید، روی حذف کلیک کنید. ممکن است از شما خواسته شود رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید.

مرورگر Chrome به عنوان مهمان

در حالت مهمان، اطلاعات نمایه Chrome دیگری را مشاهده یا تغییر نمی‌دهید. وقتی از حالت مهمان خارج می‌شوید، فعالیت مرورگر شما از رایانه پاک می‌شود. حالت مهمان برای این موارد مناسب است: به دیگران اجازه دهید رایانه شخصی شما را به امانت بگیرند یا از رایانه عمومی استفاده کنند، مانند کتابخانه‌ها یا کافه ها. در رایانه، Chrome را باز کنید. در بالا سمت چپ، روی نمایه کلیک کنید. روی مهمان کلیک کنید.

حالت خواننده

شما باید مطمئن شوید که Google Chrome جدیدترین نسخه را اجرا می‌کند. روی دکمه منوی سه نقطه در بالا سمت راست کلیک کنید، روی منوی "راهنما" بروید و سپس "درباره Chrome" را کلیک کنید. این مشخص خواهد کرد کدام نسخه از Chrome را در حال حاضر اجرا می‌کنید و باید به صورت خودکار از نظر بروزرسانی بررسی کند. سپس، یک صفحه جدید باز کرده و chrome: // flags / # enable-read-mode را وارد کنید تا مستقیماً به پرچم حالت Reader بروید.

منبع/ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی