کد خبر: ۱۵۸۵۳
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۶

انقلاب هامر با خودروی برقی جدید +فیلم و عکس

خودرو شاسی بلند هامر با توانایی حرکت به صورت مورب با برد 300 مایلی و برچسب قیمت 110 هزار دلاری عرضه شد.

به گزارش «نبض فناوری»، هامر از نسخه خودروی شاسی بلند برقی خود رونمایی کرده که تا 300 مایل برد دارد و برای اولین نسخه خود با قیمت پیشنهادی تا 110.595 دلار به فروش می رسد. افراد علاقه مند می توانند از طریق وب سایت GM رزرو را انجام دهند.

جنرال موتورز  که هامرهای برقی را تحت نام تجاری GMC تولید می کند ، اعلام کرد که تولید این خودروی شاسی بلند با قیمت های از 90هزار دلار در بهار 2023 شروع و یک نوع ارزان قیمت آن 80 هزار دلار با دامنه 250 مایل در بهار سال 2024 به فروش می رسد. این شرکت گفته بود که در اواخر سال 2021 مونتاژ وانت الکتریکی را آغاز می کند.

این خودرو با ویژگی Crab Walk ارائه شده که به هامر اجازه چرخش هر چهار چرخ می دهد تا در سرعت های پایین به صورت مورب حرکت کند و حالت Extract  از سیستم تعلیق هوا برای بلند کردن وسیله نقلیه از زمین به اندازه شش اینچ برای عبور از موانع بزرگ کمک می کند. همچنین دارای صفحه نمایش لمسی کنسول 13.4 اینچی است.

این شرکت سال گذشته، اعلام کرد که در حال احیای این وانت کامیون خشن، با قدرت 1000 اسب بخار است که می تواند سیستم تعلیق خود را شش اینچ بالا و پایین کند و حتی به صورت مورب حرکت کند.

هر دو هامر از اولین وسایل نقلیه ساخته شده روی پلت فرم جدید باتری برقی مدولار GM (Ultium) خواهند بود که به گفته این شرکت نیرویی به اندازه 50 تا 200 کیلووات ساعت را تحویل می دهد و دامنه رانندگی تا 400 مایل یا بیشتر را فراهم می کند. برای کامیون ها، پلتفرم Ultium شامل بسته های باتری 800 ولت و قابلیت شارژ سریع 350 کیلووات است (برابر با شارژ 100 مایل در 10 دقیقه). در مورد خودروهای شاسی بلند، شارژ سریع به 300 کیلووات محدود می شود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
فقط پراید
0
0
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی