کد خبر: ۱۵۸۹۶
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

چگونه می توان با VPN از تلفن هوشمند محافظت کرد؟

آیا می دانید برای دستیابی به حریم خصوصی و ناشناس ماندن در Net می توانید اتصال VPN را روی تلفن خود تنظیم کنید؟ در ادامه مراحل انجام اینکار را در اندروید و آیفون توضیح می دهیم.

به گزارش «نبض فناوری»، به لطف دسترسی به اینترنت خصوصی و یک ارائه دهنده VPN پیشرو که 30 میلیون کاربر در سراسر جهان به آن اعتماد دارند، پنهان کردن آدرس IP و رمزگذاری اتصال تلفن همراه بسیار آسان است.

نحوه تنظیم VPN در آیفون

چگونه با VPN از تلفن هوشمند محافظت کرد؟

یک روش برای انجام این کار رفتن به Settings → General → VPN است. در آنجا، باید تمام اطلاعات ورود به سیستم را برای هر VPN که قصد استفاده از آن را دارید اضافه کنید.

اکنون، اگر به دنبال راه اندازی اتصال به سرویس VPN هستید، داشتن یک برنامه هوشمند که کارهای سنگین را برای شما انجام می دهد کمک کننده است. این جایی است که PIA VPN به درد شما می خورد.

چگونه با VPN از تلفن هوشمند محافظت کرد؟

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که برنامه را نصب کنید و به آن اجازه دسترسی به تنظیمات VPN را بدهید.

چگونه با VPN از تلفن هوشمند محافظت کرد؟

راه اندازی اتصال VPN ساده است. فقط روی دکمه روشن / خاموش ضربه بزنید. به علاوه، شما می توانید از هزاران سرور VPN انتخاب کنید و به نظر برسد که در هرجای دنیا هستید. تازمانیکه نمادی در مرکز کنترل شما ظاهر می شود یعنی در حال محافظت هستید.

نحوه تنظیم VPN در اندروید

روند دستی تنظیم VPN در گوشی های هوشمند اندرویدی با آیفون تفاوت چندانی ندارد. باید به Settings → Connections → More connection settings → VPN بروید. سپس روی نماد منو در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و یک ارائه دهنده VPN جدید اضافه کنید. این تنها در صورتی عمل می کند که از کارفرمای خود اعتبارنامه داشته باشید یا VPN خصوصی را اجرا کرده باشید.

چگونه با VPN از تلفن هوشمند محافظت کرد؟

 

چگونه با VPN از تلفن هوشمند محافظت کرد؟

اما برای مزایای بیشتر و استفاده شخصی، آنچه نیاز دارید برنامهPIA است. برنامه ای کاربرپسند و قابل اعتماد و در واقع این همان چیزی است که شما برای محرمانه ماندن در فضای آنلاین به آن نیاز دارید.

چگونه با VPN از تلفن هوشمند محافظت کرد؟

فقط برنامه را دانلود و وارد آن شوید؛ به آن اجازه دهید اتصالات VPN را برای شما تنظیم کند.

چگونه با VPN از تلفن هوشمند محافظت کرد؟

برای راه اندازی اتصال VPN ، فقط روی دکمه روشن / خاموش ضربه بزنید. یک اعلان به شما اطلاع داده می شود که اتصال شما رمزگذاری شده است و از شر همه هکرها و جاسوسی در امان هستید.

با دسترسی به اینترنت خصوصی زندگی دیجیتالی خود را ایمن کنید

با دسترسی به اینترنت خصوصی، چیزهای فراتر از VPN برای تلفن خود دریافت می کنید. PIA  به شما کمک می کند تا از تمام محدودیت های جغرافیایی عبور کنید.

چگونه با VPN از تلفن هوشمند محافظت کرد؟

چه در خانه و چه در حال مسافرت، PIA اتصال اینترنت شما را با پروتکل های پیشرفته ایمن کرده و ردیاب ها و بدافزارها را برای شما مسدود می کند. هرگز نگران یک موضوع نباشید ، به خصوص اینکه آنها برنامه هایی برای همه سیستم عامل ها و ابزارها دارند. علاوه بر این، اشتراک همزمان از 10 دستگاه محافظت می کند، بنابراین PIA شما را تحت پوشش قرار داده است.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی