کد خبر: ۱۵۹۱۴
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ | ۲۰:۲۰

سامسونگ از گوشی‌های هوشمند گلکسی F12 و F02 رونمایی کرد

سامسونگ از دو گوشی هوشمند جدید سری F یعنی «گلکسی F12» و «گلکسی F02s» در هند رونمایی کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، گلکسی F12 نسخه بهبود یافته M12 است، در حالی که F02s در واقع همان گلکسی M02 است که با ترکیب رنگ جدید در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

گلکسی F12 از نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن +FHD و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. گوشی هوشمند جدید مجهز به چیپست اگزینوس ۸۵۰ است و با رم ۴ گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود. موبایل جدید کره‌ای‌ها مجهز به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در کنار دوربین ثانویه ۵ مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و درنهایت حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است.

سامسونگ از گوشی‌های هوشمند گلکسی F12 و F02 رونمایی کرد

گلکسی F12‌ با بهره مندی از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، مجهز به شارژر ۱۵ واتی است. این گوشی هوشمند با رم ۴ گیگابایت و حافظه ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۱۵۰ دلار و نسخه قدرتمندتر آن با رم ۴ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۱۶۳ دلار از ۲۳ فروردین‌ ماه در رنگ‌های سبز، آبی و مشکی به بازار عرضه خواهد شد.

گلکسی F02s از نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره می‌برد. موبایل جدید با چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ کوالکام دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در کنار دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی جای گرفته است.

سامسونگ از گوشی‌های هوشمند گلکسی F12 و F02 رونمایی کرد

گلکسی F02s با رم ۳ یا ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی با قابلیت ارتقا از طریق microSD به بازار عرضه می‌شود و مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

سامسونگ از گوشی‌های هوشمند گلکسی F12 و F02 رونمایی کرد

گلکسی F02s با رم ۳ گیگابایتی و حافظه ۳۲ گیگابایتی با قیمت ۱۲۳ دلار و نسخه قدرتمندتر آن با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۱۳۶ دلار در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی از ۲۰ فروردین ‌ماه به بازار عرضه خواهد شد.

منبع/ دیجیاتو 

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی