کد خبر: ۱۵۹۲۶
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰
در گفت‌وگو با نبض فناوری مطرح شد؛

رفع مانع‌زدایی دانش‌بنیان‌ها گامی موثر در جهت رونق تولید/ صادرات محصولات دام و طیور به عراق و افغانستان

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان تولید رشددانه گرگان،گفت: امروزه عمده موانع برسرراه این شرکت‌ها، مالیات، بیمه و سیستم بانکی است، بنابراین برای تحقق شعار سال باید میزان مانع زدایی را به صورت اکمل انجام داد تا روند تولید رشد صعودی پیدا کند. متاسفانه تمام شعار‌های اعلامی از سوی رهبر انقلاب در حد حرف باقی مانده بایستی در این زمنیه تدابیری اندیشیده شود.

سید حسن شریعت مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان تولید رشددانه گرگان، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» درباره فعالیت این شرکت، اظهار کرد: این شرکت دانش‌بنیان به منظور تولید انواع مکمل معدنی، مکمل ویتامینه و مکمل درمانی جهت استفاده در خوراک دام و طیور راه اندازی شد و در این برهه زمانی شرکت از تولیدکننده مکمل تبدیل به تولیدکننده دارو‌های پرمیکس دامی و پرمیکس طیوری گشته وجذب نیرو‌های تخصصی و تکمیل هسته اداری و تجهیز آزمایشگاه انجام شد.

وی با بیان اینکه محصولات تولیدی شرکت به افغانستان و عراق می‌شود، گفت: در حال حاضر این شرکت با استفاده از سه خط تولید پودر‌های مخلوط در دان، پودر‌های محلول در آب و محلول‌های خوراکی توان تولید ۱۳۵۰۰ تن سالیانه انواع محصولات دارویی، ویتامینه مکمل جهت دام و طیور را داراست؛ بنابراین با این میزان تولید هم اکنون بیش از ۴۰ درصد نیاز بازار داخلی را تامین و به خارج نیز صادر می‌شود.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به اینکه در سال جاری نیز روند تولید و صادرات محصولات ادامه خواهد داشت، افزود: امروزه عمده موانع برسرراه شرکت‌های دانش بنیان، مالیات، بیمه و سیستم بانکی است که برای تحقق شعار سال باید میزان مانع زدایی را به صورت اکمل انجام داد تا روند تولید رشد صعودی پیدا کند. متاسفانه تمام شعار‌های اعلامی از سوی رهبر انقلاب در حد حرف باقی مانده باید در این زمنیه تجدیدنظر صورت گیرد تا موانع برداشته شود.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
وبگردی