کد خبر: ۱۶۰۹۱
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰
توسط یک استارتاپ بومی محقق شد؛

فعالیت استارتاپ بازرگام در ۶ شهرستان کشور / توزیع مویرگی محصول در جهت حذف واسطه‌ها

نایب رئیس هیئت مدیره شرکت پیشگامان، با اشاره به اینکه استارتاپ بازرگام هم‌اکنون در شهرستان‌های یزد، تهران، اصفهان، کرمان، کرج و مشهد توزیع اینترنتی میوه را انجام می‌دهد، گفت: پیش‌بینی می‌شود که این استارتاپ در تبریز، اهواز و رشت طی شش ماهه اول سال راه‌اندازی شود.

امیرحسین رضایی‌نژاد نایب رئیس هیئت مدیره شرکت پیشگامان و مدیر استارتاپ بازرگام، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» با اشاره به اینکه فعالیت رسمی این شرکت از سال ۹۶ شروع شده است، اظهار کرد: شرکت پیشگامان تا به امروز ۶ دوره آموزشی را در حوزه آی تی برگزار کرده است که خروجی آن در بخش‌های کشاورزی، حمل و نقل، بهداشت، بیمه است.

وی تصریح کرد: هم اکنون سه استارتاپ در کشور و سه استارتاپ محلی فعال است. استارتاپ بازرگام که یکی از این استارتاپ است که خرید و فروش میوه و صیفی‌جات محصولات تند مصرف را انجام می‌دهد به طوری که سالانه حدود ۷۰ هزار تن محصول را از باغات خریداری و در سردخانه‌های اصفهان، تهران، یزد بسته‌بندی نگهداری می‌شود تا به وسیله ناوگان در یزد، تهران، اصفهان، کرمان، کرج و مشهد عملیات توزیع از طریق اپلیکیشن انجام شود؛ امیدواریم که این استارتاپ را در شیراز تا پایان رادیبهشت راه‌اندازی کنیم. همچنین پیش‌بینی می‌شود که تبریز، اهواز و رشت را در شش ماهه اول سال اجرایی کنیم.

رضایی‌نژاد ادامه داد: در راستای تامین کالا‌های با کیفیت، کاهش هزینه‌ها، صرفه جویی در زمان و همچنین دسترسی به یک سیستم جامع توزیع در بهینه‌ترین شکل ممکن، در قالب یک تیم استارتاپی درصدد برآمدیم تا با توجه به ظرفیت‌های خود، خدمتی دیگر را اجرایی کنیم.

وی افزود: این مجموعه در تلاش است تا با عرضه بی‌واسطه و همچنین با کیفیت انواع محصولات میوه، کاهش قیمت را به عنوان یک اصل مهم سرلوحه کار خود قرار دهد. صرفه جویی در زمان و هزینه، کاهش ترافیک و آلودگی هوا، جلوگیری از ایجاد ازدحام و صف‌های شلوغ در میوه فروشی‌ها و در کنار آن رعایت مسائل مهم بهداشتی از دیگر دستاورد‌های مهم بازرگام بوده است.

وی خاطرنشان کرد: توزیع مویرگی در راستای حذف واسطه‌ها و کاهش قیمت اجناس به عنوان برنامه آینده این تعاونی است.

رضایی‌نژاد با اشاره به استارتاپ گام پلاس، گفت: با تعداد زیادی از شرکت‌ها و سازمان‌ها قراردادیی را امضا کردیم به طوری که این استارتاپ تمامی صنوف را پوشش می‌دهد که رستوران و کاغذ دیواری و سوپر مارکت از جمله این مراکز است تا براساس آن اگر تعهد کسر از حقوق را داشته باشند ما برای آن‌ها خرید اقساطی را انجام دهیم و افراد عادی نیز با تخفیف کار خرید را انجام دهند.

رضایی نژاد بیان کرد: ما، چون مشتری زیادی برای فروشگاه‌ها می‌فرستیم بسیاری از فروشگاه‌ها به این کار راغب هستند و ما تخفیفات بسیار زیادی را داریم که حتی تا ۹۰ درصد نیز ممکن است شامل شود.

وی افزود: در گام پلاس ما فروشگاه محور هستیم، اما گام شاپ از دیگر اقدام دیگر ما است که محصول، فروشگاه محور هستیم که تمرکز ما بر روی فروش محصول است که آینده خوبی برای آن متصور هستیم.

نایب رئیس شرکت پیشگامان درباره استارتاپ اکوپست اظهار کرد: این استارتاپ در زمینه حمل بار فعالیت می‌کند. مدل کارکرد آن بدین صورت است که برای حمل سریع را در کشور راه‌اندازی شده تا از ظرفیت خالی بار مسافران در هواپیما استفاده می‌کنیم؛ چرا که ۷۰ درصد مسافرت‌های هوایی بیزینسی است. ما به وسیله یک اپراتور پستی که مسئولیت بار را قبول می‌کند قرارداد‌هایی را منعقد کردیم که برای این منظور چمدان‌هایی تعبیر شده که بار‌های افراد مختلف را جمع آوری و به مقصد مورد نظر توسط هواپیما جابجا می‌کند. برای جابجایی بار‌ها بسته به حجمش حدود ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان هزینه به مسافر پرداخت می‌شود.

وی تأکید کرد: بنا داریم که استارتاپ‌های را به حوزه بخش کشاورزی اختصاص دهیم. همچنین استارتاپ محلی را در حوزه بهداشت نیز فعال کنیم. در حال حاضر در حوزه ارز‌های دیجیتال چند تیم کوچک در این زمینه فعالیت می‌کنند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
فرهاد
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
آشغال فروشی و بنجل فروشی به مردم شده استارت آپ !! برید نظر سنجی کنید از مشتریان این سایت ببینید چند درصد راضی هستن !؟ من مشتری اینا بودم بارها تذکر دادم بابت بی کیفیتی میوه ها و بارها توبه کردم که دیگه خرید کنم اما باز با تبلیغات و پیامکهائی که میدن ترغیب میشدم به خرید با امید اصلاح اشکالات اما باز هم با همان رفتار یعنی ارسال محصولات بی کیفیت مواجه شدم !!!
0
0
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی