کد خبر: ۱۶۱۵۱
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۵

تبلت گلکسی تب A7 لایت سامسونگ در پایگاه داده TENAA رویت شد

مستندات مربوط به تبلت اقتصادی گلکسی تب A7 لایت سامسونگ در پایگاه داده TENAA از طراحی ظاهری و برخی مشخصات آن خبر می‌دهد.

به گزارش «نبض فناوری»، گلکسی تب A7 سامسونگ یکی از پرفروش ترین تبلت‌های اندرویدی در بازار میان‌رده‌هاست. کره‌ای‌ها تصمیم دارند نسخه لایت این دستگاه را با قیمت اقتصادی و مشخصاتی کاربرپسند معرفی و به بازار عرضه کنند. به نظر می‌رسد تبلت جدید سامسونگ خرداد ماه امسال رونمایی خواهد شد و اکنون مراحل دریافت گواهینامه TENAA را طی می‌کند.

تصاویر و مستندات منتشر شده از طریق پایگاه داده TENAA نشان می‌دهد که تبلت نسخه لایت گلکسی تب A7 طراحی مشابه با گلکسی تب A7 دارد. به علاوه، رندر به اشتراک گذاشته شده شباهت زیادی به رندر منتشر شده توسط ایوان بلس، از منابع معتبر حوزه فناوری در توییتر دارد.

تبلت گلکسی تب A7 لایت سامسونگ در پایگاه داده TENAA رویت شد

پیش از این گفته شده بود که گلکسی تب A7 لایت از نمایشگر ۸.۴ اینچی LCD بهره خواهد برد. همچنین کاربران باید منتظر دستگاهی با چیپست هلیو P22T مدیاتک با رم ۳ گیگابایتی باشند. تبلت جدید سامسونگ از باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی و اندروید ۱۱ بهره خواهد برد. دوربین روی پنل جلویی و پشتی این تبلت فاقد فلش LED است.

تبلت گلکسی تب A7 لایت سامسونگ در پایگاه داده TENAA رویت شد

تبلت جدید کره‌ای‌ها موفق به دریافت تاییدیه FCC شده و ماه گذشته نیز تاییدیه بلوتوث SIG‌ را دریافت کرده. در مستندات FCC‌ اطلاعاتی در مورد مشخصات تبلت نسخه لایت به اشتراک گذاشته نشده است. همچنین مستندات مربوط به تاییدیه بلوتوث نیز فقط به این نکته اشاره می‌کند که تبلت جدید از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند.

گزارش دیگری مدعی شده که این تبلت همراه با گلکسی تب S7 لایت از راه می‌رسد، تبلتی که در نسخه‌های وای فای، ۴G LTE و ۵G در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود گلکسی تب S7 لایت در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، صورتی و سبز روانه بازار شود. در آینده اطلاعات بیشتری از این محصولات منتشر خواهد شد.

منبع/ دیجیاتو 

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی