کد خبر: ۱۶۳۷۹
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

کاربران گلکسی سامسونگ هفته آینده دو ویژگی جدید می بینند

کاربران گلکسی سامسونگ هفته آینده دو ویژگی مهم SmartThings Find را دردسترس خواهند داشت.

به گزارش «نبض فناوری»، سامسونگ پس از آوردن تگ هوشمند خود در اوایل ماه جاری به ایالات متحده، دو ویژگی جدید را برای کسانی که از این لوازم جانبی استفاده می کنند ارائه داد. ظاهرا لوازم جانبی تگ هوشمند سامسونگ در میان کاربران گلکسی بسیار محبوب هستند، بنابراین شرکت کره جنوبی تصمیم گرفت با افزودن چند ویژگی جدید، آن را مفیدتر کند.

از هفته آینده، کاربران گلکسی که تگ هوشمند خود را به کلید، کوله پشتی، کیف پول و غیره متصل می کنند؛ از دو ویژگی جدید SmartThings Find بهره مند می شوند. این ویژگی های جدید به منظور پیدا کردن تلفن یا موارد گمشده شما آسان تر از همیشه است.

ما می دانیم که افراد کمی احتمالاً از دستیار دیجیتال سامسونگ استفاده می کنند، اما شما به زودی می توانید از Bixby برای جستجوهای دستی و صوتی فعال شده در Galaxy SmartTag استفاده کنید. این بدان معنی است که مثلا شما می توانید با گفتن « Hi Bixby, where's my wallet» دستیار دیجیتال سامسونگ رافعال کنید تا با زنگ زدن SmartTag مکان را به اشتراک بگذارد.

یکی دیگر از ویژگی های جالب جدید جستجوی برچسب ناشناخته است. این ویژگی می تواند یک Galaxy SmartTag را که متعلق به شما نیست همراه با شما تشخیص دهد. قرار است جستجوی برچسب ناشناخته SmartTag های ناشناخته را اسکن کرده و لیستی تهیه کند تا اطمینان حاصل شود که کسی مکان شما را ردیابی نمی کند.

اگرچه در SmartThings Find داده های کاربر رمزگذاری شده است، اما هرگونه اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از فاش شدن مکان دستگاه شما مورد استقبال قرار می گیرد. اگر از SmartTag سامسونگ استفاده می کنید، هفته آینده منتظر این دو ویژگی جدید باشید.

برچسب ها: سامسونگ SmartThings
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی