کد خبر: ۱۶۳۹۸
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۶

هلدینگ فناوری نفیس و هلدینگ کیان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

هلدینگ توسعه اندیشه‌مدار نفیس، عصر امروز تفاهم‌نامه‌ای در حوزه‌های فناورانه با موضوع ارائه خدمات زیر ساخت نرم افزار و توسعه کسب و کارها بر بسترهای مشترک با هلدینگ کیان افق هیربد امضا کرد. به‌موجب این تفاهم‌نامه نفیس و کیان در زمینه های مورد علاقه طرفین همکاری خواهند کرد.

به گزارش نبض فناوری، در این مراسم حمید حاجی‌ابراهیم زرگر، مدیرعامل هلدینگ فناوری نفیس با اشاره به فعالیت های این هولدینگ در زیرساختهای فناوری اطلاعات در کشور گفت زمینه های همکاری متعددی برای توسعه سرویس های مشترک فناورپایه در مسیر بهبود سبک زندگی عموم مردم از طریق این همکاری ها وجود دارد.

سعید حاج هاشمی رئیس هیات مدیره هلدینگ "کیان افق هیربد"در این مراسم گفت همواره تلاش این شرکت توسعه سرویس هایی بوده است که با سرعت و کیفیت بالا در اختیار مشتریان سامانه های ما قرار گیرد. وی افزود ما در این مجموعه تلاش کردیم تا کلیه خدمات و سرویس های پرداخت خودرو را به صورت یکپارچه عرضه کنیم.

هلدینگ فناوری نفیس و هلدینگ کیان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

امیر رهنمافر، عضو هیئت مدیره دنا نفیس نیز در ادامه گفت:اگر به سمت ارائه خدمات جامع در حوزه های پرداخت با استفاده از زیرساخت های فنی موثر برویم مطمئنا استقبال خوبی از این محصولات در بازار صورت خواهد گرفت.
رهنمافر اضافه کرد:شرکت دنا نفیس در حوزه محصولات زیر ساخت آزمایشگاهی و سرویس های دانشگاهی محصولات و تجربیات ارزنده ای را در اختیار دارد.

شاهین شاهمیر، مدیرعامل شرکت افق کیان هیربد با اشاره به حضور تیم نخبه و جوان شرکت گفت:پشتوانه دانشی در مجموعه کیان اندوخته ایست که طی سه سال گذشته توانسته سرویس هایی را به مشتری نهایی ارائه دهد که از منظر کیفیت سرویس و دقت آن جزء بهترین های بازار است.


هلدینگ فناوری نفیس و هلدینگ کیان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردندشاهمیر افزود ارائه سرویس از پلتفرم های این شرکت در بسیاری از اپلیکیشن های پرداختی پیاده سازی شده است و این شرکت علاوه بر ارائه خدمات مستقیم به مشتری های نهایی از طریق اپلیکیشن های دیگر نیز به مردم سرویس میدهد.

احمد حدادی مدیر عامل شرکت پردازش نیز در این جلسه با استقبال از امضای این تفاهم نامه گفت:امیدواریم در کنار هولدینگ نفیس زمینه توسعه خدمات جمع سپاری پردازش بیش از پیش در جامعه عرضه شود.

هلدینگ فناوری نفیس و هلدینگ کیان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

 

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
وبگردی