کد خبر: ۱۶۵۶۴
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

مشخصات گوشی Galaxy A42 5G+قیمت

گوشی Galaxy A42 با قابلیت 5G اولین گوشی AX2 بود که به بازار عرضه شد. از آن زمان تاکنون سال 2021 مملو از تلفن های جدید Galaxy A سامسونگ مانند Galaxy A52 5G و Galaxy A32 5G با قیمت ارزان است.

به گزارش «نبض فناوری»، در زیر مشخصات، ویژگی ها و قیمت گلکسی A42 را تجزیه تحلیل کرده ایم تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا می خواهید به یک گوشی دیگر Galaxy A یا تلفن ارزان قیمت دیگر بخرید یا نه. ما همچنین تفاوت های بین مدل های ایالات متحده و انگلستان را برجسته کرده ایم، زیرا با وجود نام یکسان، آنها تلفن های کمی متفاوتی هستند.

تاریخ انتشار و قیمت

شرکت سامسونگ گلکسی A42 5G در 11 نوامبر سال 2020 روانه بازار کرد. این اولین گوشی از گوشی های AX2 بود که عرضه شد.

در حال حاضر با قیمت 400 دلار / 319 پوند / 600 دلار استرالیا فروخته می شود، اما اغلب می توان آن را با قیمت ارزان تری یافت. در حال حاضر این کاهش قیمت 450 دلار / 349 پوند / 630 دلار استرالیا است.

این گوشی را نمی توان در ایالات متحده، بدون قفل خرید و باید Verizon را به عنوان شرکت مخابراتی خود انتخاب کنید. اگر شرکت مخابراتی دیگری مانند AT&T یا T-Mobile را می خواهید، باید سایر تلفن های Galaxy A را انتخاب کنید.

طراحی و نمایش

اندازه این گوشی 164.4 x 75.9 x 8.6 میلی متر با وزن 193 گرم و دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی است.

صفحه نمایش Super AMOLED 720 x 1600  پیکسلی است که آن را در دسته HDپلاس قرار می دهد و دارای 266 پیکسل در هر اینچ و نرخ تازه سازی 60 هرتز است. این دستگاه همچنین دارای اسکنر اثر انگشت داخلی است که دارای یک بریدگی در بالا و یک حاشیه ضخیم در زیر صفحه نمایش است.

مشخصات گلکسیA42 با قابلیت+5G  قیمت

Galaxy A42 5G در رنگ های مشکی،خاکستری و سفید ارائه می شود. هر کدام از رنگها را که انتخاب کنید، پشت پلاستیکی گوشی دارای الگوی براق کاملاً منحصر به فرد است.

این گوشی هیچ مقاومت در برابر آب و Gorilla Glass ندارد، بنابراین باید مراقب آن باشید. جک هدفون 3.5 میلی متری و فضای ذخیره سازی قابل ارتقا از طریق microSD است که بسیاری از دارندگان تلفن از آن استقبال خواهند کرد.

دوربین ها و عمر باتری

جای تعجب ندارد که تلفن میان رده پایین سامسونگ با دوربین های میان رده عرضه می شود. Samsung Galaxy A42 5G دارای یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و یک اسنپر فوق گسترده 8 مگاپیکسلی است.

این گوشی باتری 5000 میلی آمپری دارد که سامسونگ ادعا می کند دو روز متوسط ​​استفاده را به شما می دهد. اگر مرتباً فیلم مشاهده نمی کنید این تلفن برای هر بار شارژ باید مدت زیادی برای شما دوام داشته باشد. همچنین از شارژ سریع 15 وات پشتیبانی می کند اما شارژ بی سیم ندارد.

مشخصات گلکسیA42 با قابلیت+5G  قیمت

شاید بزرگترین نقطه ضعف Samsung Galaxy A42 5G این باشد که با اندروید 10 و One UI 2.5 عرضه می شود. اگر امروز آن را خریداری کنید می توانید بلافاصله به Android 11 / One UI 3.1 ارتقا دهید ، اما این مدل می تواند قبل از سایر گوشی های اخیر Galaxy A که با Android 11 عرضه شده اند، به روزرسانی نرم افزار را متوقف کند.

مجهز به اسنپدراگون 750G و 4 گیگابایت رم است. اگر به دنبال یک تلفن 5G قابل اعتماد هستید گزینه مناسبی به نظر می رسد. Samsung Galaxy A42 5G همچنین دارای 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است و همانطور که در بالا ذکر شد، یک اسلات کارت microSD نیز وجود دارد که در صورت نیاز به فضای بیشتر ارتقا پیدا می کند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی