کد خبر: ۱۶۶۵۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

جلسات کاری در نرم افزار زوم حرفه ای تر شد

دید سه بعدی نرم افزار زوم افراد را در یک اتاق مجازی قرار می دهد.

به گزارش «نبض فناوری»، زوم ویژگی جدیدی را برای ایجاد احساس طبیعی تر در جلسات مجازی به بازار عرضه کرده است.

این ویژگی با نام Immersion View برای هر کسی که از حالت Microsoft Toams  استفاده کرده (چیزی که غول رایانه ای تابستان سال گذشته رونمایی و در اواخر سال گذشته در اسکایپ گنجاند) آشنا خواهد بود.

این بدان معنی است که در طول یک جلسه مجازی، به جای اینکه همه با پس زمینه خانه خود ظاهر شوند؛ این نرم افزار در عوض یک محیط واحد (دفتر، کلاس و غیره) را شبیه سازی می کند و همه را درون آن قرار می دهد. هدف ایجاد برخورد بیشتر شبیه یک چت حضوری است.

این شرکت می گوید این ویژگی به میزبانان این امکان را می دهد شرکت کنندگان ویدیو و میزبانان وبینار را در یک پس زمینه مجازی واحد قرار دهند و افراد را در یک صحنه گرد هم بیاورند تا در یک فضای اجتماعات مجازی منسجم با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و همکاری کنند.

میزبانها می توانند Zoom's Immersive View را به همان روش انتخابی بلندگو یا نمای گالری (حداکثر 25 شرکت کننده مجاز دارند) انتخاب کنند. بیش از این و شرکت کنندگان اضافی در یک نوار کوچک در بالای صفحه نمایش ظاهر می شوند.

وقتی Immersive View با مکان انتخاب شده میزبان راه اندازی می شود، شرکت کنندگان در داخل اتاق مجازی قرار می گیرند. اگر میزبان بخواهد ترتیب نشستن را برای قرار دادن افراد در تیم ها یا گروه های خاص تغییر دهد،  روی هر یک از شرکت کنندگان کلیک و آنها را درگ کرده و به جای دلخواه منتقل کنند.

شایان ذکر است که ضبط Immersive View هنوز پشتیبانی نمی شود. Immersive View با استفاده از آخرین نسخه نرم افزار کنفرانس ویدیویی اکنون روی دسکتاپ در دسترس است. کاربران Mac برای راه اندازی به سیستم عامل نسخه 13.3 (High Sierra) و بالاتر نیاز دارند.

هنگامی که Immersive View فعال است، شرکت کنندگان در جلسه روی برنامه های دسکتاپ یا موبایل که از Immersive View پشتیبانی نمی کنند، سایر شرکت کنندگان را در نمای گالری یا نمای بلندگو با پس زمینه سیاه و سفید ساده مشاهده می کنند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی